Vastattu

netti.fi ei vastaanota kaikkia viestejä

  • 17 toukokuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 966 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Hei!

Olin unohtanut salasanani parista some-käyttäjätilistäni (Instagram ja Snapchat) ja niihin liitetty sähköposti oli netti.fi -loppuinen. En ollut käyttänyt kyseistä sähköpostia vähään aikaan (n. vuoteen), joten laatikko oli täyttynyt ja osoite lukittu. Nämä ongelmat sain ratkaistua (postilaatikkoon mahtuu nyt viestejä ja sisäänkirjautuminen onnistuu mainiosti) mutta salasanan vaihtolinkit eivät silti tule perille. Lähetin testiviestejä kahdesta eri sähköpostiosoitteesta ja ne saapuivat välittömästi. Salasanan vaihto -viestit eivät ole myöskään roskaposti- tai missään muussakaan kansiossa, ja kansioiden hallinta -välilehdeltä katsottuna kaikki kansiot ovat käytössäni mutta tyhjiä. Olen vaihtanut kyseisten some-käyttäjätilien salasanat monta kertaa onnistuneesti, joten käyttäjätileihin on syötetty oikeat tiedot. Ongelmat siis alkoivat vasta silloin, kun postilaatikko meni tukkoon ja käyttäjä lukittiin.

Instagramin kohdalla asia edistyi, kun kävin tietokoneen kautta pyytämässä uuden salasanan. Tällöin sain vaihtolinkin sähköpostiini ja pääsin kirjautumaan sisälle. Kännykän Instagram-appin kautta pyydettynä linkkiä ei tullut. Snapchatin osalta ei auta vaikka kokeilen pyytää salasanaa eri laitteilta.

Onko jollakulla muulla ollut samanlaista ongelmaa tai ratkaisuehdotusta? Olen lukenut täältä useista netti.fi -sähköpostien ongelmista mutta ratkaisua en ole tähän pulmaan löytänyt. Aion siirtää nyt käyttäjätilit toisen sähköpostin alle vastaisuuden varalta, mutta enpäs ollut sitä aiemmin tajunnut tehdä, kun kerta tämäkin sähköposti tähän asti toimi. 🙂
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hmkr 17 toukokuu 2019, 20:18


Olisikohan tässä tapahtunut jotain, joka olisi aiheuttanut jonkinlaisen bugin tuohon sähköpostilaatikkoosi? Melkeinpä suosittelen laittamaan tuosta tarkempaa dataa @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestillä. Yksäriin kannattaa laittaa mukaan myös sähköpostiosoite, jota tämä ongelma koskee sekä omia yhteystietoja / asiakasnumeroa.

Elisan puolelta tuota laatikkoa voitanee yrittää potkia takaisin henkiin, mikä toivottavasti korjaa nämä(kin) ongelmat.


Tämän teen. Olin yhteydessä jo Elisaan Facebookin kautta, minkä kautta selvisi tilin lukkiutuminen. Sitä kautta sain myös tilin uudelleen auki - olen koko ajan päässyt kirjautumaan sähköpostiin sisälle mutta vain toiminta oli "pysäytetty". Tästä eteenpäin ei kuitenkaan päästy vaikka kovasti yritettiin. Pitää yrittää toista kautta. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
@hmkr tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi :)

Tuleeko postilaatikkoon muut viestit perille?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ongelmat siis alkoivat vasta silloin, kun postilaatikko meni tukkoon ja käyttäjä lukittiin.

Olisikohan tässä tapahtunut jotain, joka olisi aiheuttanut jonkinlaisen bugin tuohon sähköpostilaatikkoosi? Melkeinpä suosittelen laittamaan tuosta tarkempaa dataa @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestillä. Yksäriin kannattaa laittaa mukaan myös sähköpostiosoite, jota tämä ongelma koskee sekä omia yhteystietoja / asiakasnumeroa.

Elisan puolelta tuota laatikkoa voitanee yrittää potkia takaisin henkiin, mikä toivottavasti korjaa nämä(kin) ongelmat.
@hmkr tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi :)

Tuleeko postilaatikkoon muut viestit perille?


Kiitos! Muut viestit tulevat - toisesta omasta sähköpostista, perheenjäsenen sähköpostista, OmaYhteisön ilmoitukset yms. Myös pari muuta, joita voisi luulla roskapostiksi, ovat tulleet läpi.

Olisikohan tässä tapahtunut jotain, joka olisi aiheuttanut jonkinlaisen bugin tuohon sähköpostilaatikkoosi? Melkeinpä suosittelen laittamaan tuosta tarkempaa dataa @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestillä. Yksäriin kannattaa laittaa mukaan myös sähköpostiosoite, jota tämä ongelma koskee sekä omia yhteystietoja / asiakasnumeroa.

Elisan puolelta tuota laatikkoa voitanee yrittää potkia takaisin henkiin, mikä toivottavasti korjaa nämä(kin) ongelmat.


Tämän teen. Olin yhteydessä jo Elisaan Facebookin kautta, minkä kautta selvisi tilin lukkiutuminen. Sitä kautta sain myös tilin uudelleen auki - olen koko ajan päässyt kirjautumaan sähköpostiin sisälle mutta vain toiminta oli "pysäytetty". Tästä eteenpäin ei kuitenkaan päästy vaikka kovasti yritettiin. Pitää yrittää toista kautta. 🙂

Osallistu keskusteluun