Vastattu

nic.fi postilaatikko ei toimi

  • 26 syyskuu 2019
  • 15 kommenttia
  • 432 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 30 kommenttia
nic.fi postilaatikkoni tökkii, viestit muka lähtevät ulos koneelta (Windows Live Mail), mutta eivät saavu kohteeseen perille. Samoin, jos lähetän osoitteeseeni viestin toiselta koneeltani, niin viestit eivät useimmiten tule perille vaan katoavat bittiavaruuteen. Pääsen kirjautumaan nic.fi tilille webmailin kautta, joten salasana on kunnossa, mutta sielläkään ei näy osoitteeseeni lähettämiäni posteja. Osoite on aiemmin toiminut hyvin, eikä mitään ole muutettu. Minulla oli eräässä vaiheessa tilanne, jossa osoitteeseen lähetettiin ohjelmallisesti runsaasti testipostia, jotka menivät roskapostiin. Vika saattoi alkaa silloin, miten saan kuntoon?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jopeti 27 syyskuu 2019, 14:11

Löytyykö tähän nyt apua vai ei?

Pyytäisin laittamaan meille yksityisviestiä täältä: https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
OmaYhteisössä meillä ei aina ole sama moderaattori vuorossa, mutta niin Rantomaister kuin muutkin moderaattorit, pääsemme viestit katsomaan 🙂
Katso alkuperäinen viesti

15 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
nic.fi postilaatikkoni tökkii, viestit muka lähtevät ulos koneelta (Windows Live Mail), mutta eivät saavu kohteeseen perille. Samoin, jos lähetän osoitteeseeni viestin toiselta koneeltani, niin viestit eivät useimmiten tule perille vaan katoavat bittiavaruuteen. Pääsen kirjautumaan nic.fi tilille webmailin kautta, joten salasana on kunnossa, mutta sielläkään ei näy osoitteeseeni lähettämiäni posteja. Osoite on aiemmin toiminut hyvin, eikä mitään ole muutettu. Minulla oli eräässä vaiheessa tilanne, jossa osoitteeseen lähetettiin ohjelmallisesti runsaasti testipostia, jotka menivät roskapostiin. Vika saattoi alkaa silloin, miten saan kuntoon?

Ikävältähän tuo kuulostaa 😞 Lisäätkö vielä ko. sähköpostiosoitteen profiiliisi niin katsotaan, että sopimuksen tasolla kaikki on hyvin.
Hmm, enpäs nyt löydä kohtaa mihin ko. sp osoitteen voisi lisätä profiilissani.

Hieman edistystä asiassa, webmailissa eivät olleet kaikki kansiot näkyvissä. Otin kaikki mahdolliset kansiot käyttöön ja sieltä löytyi posteja. Postit eivät kuitenkaan ole kulkeutuneet sähköposti clientiini omilla koneillani, joten homma ei vielä ole kunnossa.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hmm, enpäs nyt löydä kohtaa mihin ko. sp osoitteen voisi lisätä profiilissani.

Hieman edistystä asiassa, webmailissa eivät olleet kaikki kansiot näkyvissä. Otin kaikki mahdolliset kansiot käyttöön ja sieltä löytyi posteja. Postit eivät kuitenkaan ole kulkeutuneet sähköposti clientiini omilla koneillani, joten homma ei vielä ole kunnossa.


Voit lisätä sen esimerkiksi asiakasnumero kenttään 🙂 Voit myös laittaa yksityisviestin @OmaYhteisö-tiimi, jolloin käsittelemme asian siellä 🙂
No joo, nyt on asiakasnumerossa. Jos voit tarkastaa tilanteen, niin hieno juttu.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
@carro laita vielä yksityisviesti, koska tuo on ilmeisesti sellainen sähköposti, jossa on useampia sähköposteja samassa postilaatikossa. Näistä yksityisyyden vuoksi keskustelemme mielummin yksityisesti eikä täällä julkisesti 🙂
No enpä nyt löydä sellaistakaan kohtaa, jossa voisin lähettää sinulle yksityisiviestin?

Lähetä yksityisviesti käyttäjälle Rantomeister

Sinulle ei ole vielä yksityisviestejä.
Tämä jäsen voi vastaanottaa viestejä vain jäseniltä, joita hän seuraa.
Nyt seuraan profiiliasi, mutta samalla profiilistasi katosi kohta mistä voisi lähettää sinulle yksityisviestin.
Eipä toimi.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
@carro Voit lähettää yksityisviestin omayhteisön tiimin jäsenille elikkä moderaattoreille tätä kautta:
https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
Käyttäjätaso 2
Oletko koskaan hankkinut lisätilaa postilaatikolle? Ettei vaan nic.fi-sähköpostitilin alunperin pieni postilaatikko olisi täyttymässä.
Jatkaisin Rantomaisterin kanssa, joka ilmeisesti häipyi eilen työpäivän päätyttyä.
Löytyykö tähän nyt apua vai ei?
Käyttäjätaso 2
Löytyykö tähän nyt apua vai ei?

Pyytäisin laittamaan meille yksityisviestiä täältä: https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
OmaYhteisössä meillä ei aina ole sama moderaattori vuorossa, mutta niin Rantomaister kuin muutkin moderaattorit, pääsemme viestit katsomaan 🙂
Laitoin sinne jo 4 tuntia sitten, mutta kukaan ei vastaa siellä. Voisitteko katsoa, että mitään suodatuksia tai estoja ei ole kohdistettuna ko osoitteeseeni. Voisin nimittäin kuvitella, että ohjelmallisesti nopeassa tahdissa lähetty iso joukko posteja saattaisivat laukaista estoja postiserverissä.

Osallistu keskusteluun