Vastattu

nic.fi postilaatikko ei toimi

  • 26 syyskuu 2019
  • 15 kommenttia
  • 641 katselukerrat

nic.fi postilaatikkoni tökkii, viestit muka lähtevät ulos koneelta (Windows Live Mail), mutta eivät saavu kohteeseen perille. Samoin, jos lähetän osoitteeseeni viestin toiselta koneeltani, niin viestit eivät useimmiten tule perille vaan katoavat bittiavaruuteen. Pääsen kirjautumaan nic.fi tilille webmailin kautta, joten salasana on kunnossa, mutta sielläkään ei näy osoitteeseeni lähettämiäni posteja. Osoite on aiemmin toiminut hyvin, eikä mitään ole muutettu. Minulla oli eräässä vaiheessa tilanne, jossa osoitteeseen lähetettiin ohjelmallisesti runsaasti testipostia, jotka menivät roskapostiin. Vika saattoi alkaa silloin, miten saan kuntoon?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jopeti 27 syyskuu 2019, 14:11

Löytyykö tähän nyt apua vai ei?

Pyytäisin laittamaan meille yksityisviestiä täältä: https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
OmaYhteisössä meillä ei aina ole sama moderaattori vuorossa, mutta niin Rantomaister kuin muutkin moderaattorit, pääsemme viestit katsomaan 🙂
Katso alkuperäinen viesti

15 kommenttia

Laitoin sinne jo 4 tuntia sitten, mutta kukaan ei vastaa siellä. Voisitteko katsoa, että mitään suodatuksia tai estoja ei ole kohdistettuna ko osoitteeseeni. Voisin nimittäin kuvitella, että ohjelmallisesti nopeassa tahdissa lähetty iso joukko posteja saattaisivat laukaista estoja postiserverissä.
Käyttäjätaso 2
Löytyykö tähän nyt apua vai ei?

Pyytäisin laittamaan meille yksityisviestiä täältä: https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
OmaYhteisössä meillä ei aina ole sama moderaattori vuorossa, mutta niin Rantomaister kuin muutkin moderaattorit, pääsemme viestit katsomaan 🙂
Löytyykö tähän nyt apua vai ei?
Jatkaisin Rantomaisterin kanssa, joka ilmeisesti häipyi eilen työpäivän päätyttyä.
Käyttäjätaso 2
Oletko koskaan hankkinut lisätilaa postilaatikolle? Ettei vaan nic.fi-sähköpostitilin alunperin pieni postilaatikko olisi täyttymässä.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
@carro Voit lähettää yksityisviestin omayhteisön tiimin jäsenille elikkä moderaattoreille tätä kautta:
https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
Eipä toimi.
Nyt seuraan profiiliasi, mutta samalla profiilistasi katosi kohta mistä voisi lähettää sinulle yksityisviestin.

Lähetä yksityisviesti käyttäjälle Rantomeister

Sinulle ei ole vielä yksityisviestejä.
Tämä jäsen voi vastaanottaa viestejä vain jäseniltä, joita hän seuraa.
No enpä nyt löydä sellaistakaan kohtaa, jossa voisin lähettää sinulle yksityisiviestin?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
@carro laita vielä yksityisviesti, koska tuo on ilmeisesti sellainen sähköposti, jossa on useampia sähköposteja samassa postilaatikossa. Näistä yksityisyyden vuoksi keskustelemme mielummin yksityisesti eikä täällä julkisesti 🙂
No joo, nyt on asiakasnumerossa. Jos voit tarkastaa tilanteen, niin hieno juttu.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hmm, enpäs nyt löydä kohtaa mihin ko. sp osoitteen voisi lisätä profiilissani.

Hieman edistystä asiassa, webmailissa eivät olleet kaikki kansiot näkyvissä. Otin kaikki mahdolliset kansiot käyttöön ja sieltä löytyi posteja. Postit eivät kuitenkaan ole kulkeutuneet sähköposti clientiini omilla koneillani, joten homma ei vielä ole kunnossa.


Voit lisätä sen esimerkiksi asiakasnumero kenttään 🙂 Voit myös laittaa yksityisviestin @OmaYhteisö-tiimi, jolloin käsittelemme asian siellä 🙂
Hmm, enpäs nyt löydä kohtaa mihin ko. sp osoitteen voisi lisätä profiilissani.

Hieman edistystä asiassa, webmailissa eivät olleet kaikki kansiot näkyvissä. Otin kaikki mahdolliset kansiot käyttöön ja sieltä löytyi posteja. Postit eivät kuitenkaan ole kulkeutuneet sähköposti clientiini omilla koneillani, joten homma ei vielä ole kunnossa.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
nic.fi postilaatikkoni tökkii, viestit muka lähtevät ulos koneelta (Windows Live Mail), mutta eivät saavu kohteeseen perille. Samoin, jos lähetän osoitteeseeni viestin toiselta koneeltani, niin viestit eivät useimmiten tule perille vaan katoavat bittiavaruuteen. Pääsen kirjautumaan nic.fi tilille webmailin kautta, joten salasana on kunnossa, mutta sielläkään ei näy osoitteeseeni lähettämiäni posteja. Osoite on aiemmin toiminut hyvin, eikä mitään ole muutettu. Minulla oli eräässä vaiheessa tilanne, jossa osoitteeseen lähetettiin ohjelmallisesti runsaasti testipostia, jotka menivät roskapostiin. Vika saattoi alkaa silloin, miten saan kuntoon?

Ikävältähän tuo kuulostaa 😞 Lisäätkö vielä ko. sähköpostiosoitteen profiiliisi niin katsotaan, että sopimuksen tasolla kaikki on hyvin.

Osallistu keskusteluun