Kysymys

PPO:n kotinet.com-loppuisten sähköpostien asetukset

  • 18 August 2014
  • 9 kommenttia
  • 21937 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia
Hei! Olen useiden kuukausien ajan yrittänyt saada vastausta sähköpostin asiakaspalvelun kautta sähköpostiongelmaani. Kun PPO tuli muistaakseni vuoden vaihteessa osaki Saunalahtea ja Elisaa, muuttuivat PPO:n asiakassuhteet Saunalahdelle/Elisalle. PPO:n kotinet.com-loppuiset sähköpostit eivät näy Omasaunalahdessa. Asiakaspalvelutsta käsketään mennä "Sähköpostilaatikot ja -osoitteet"-osioon ja muutta asetuksia sieltä. Mutta kun tilanne on se, että klikkaamalla "Sähköpostilaatikot ja -osoitteet" tulee ilmoitus, että ei löytynyt sähköpostilaatikoita. Vaikka minulla on käytössä kaksi sähköpostiosoitetta!!

Haluaisin saada spammilistalle roskaposteja lähetteleviä osoitteita, mutta nyt ei mitää mahiksia 😞 Olisi erittäin kätevää, jos osoitteen voisi klikata suoraan spammiin, ihan niin kuin PPO:n sähköpostissa pystyi. Ilman mitään kirjaantumisia johonkin Omasaunalahteen.

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia, vai ovatko nmä nyt vain omiani?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

Käyttäjätaso 5
  • , tervetuloa Palstalle!

    Tarkastin yhteystiedoissasi olevan sähköpostiosoitteen tilanteen ja se kyllä näkyy olevan ihan kunnossa. Laitan tästä sinulle yksityisviestiä tulemaan tarkempaa selvitystä varten.
  • Hei!

    Saman huomasin, että kotinet.com loppuista sähköpostiosoitettani ei löydy OmaElisan kautta. Etsitty on joka linkin takaa ja täytyy sanoa, että aika sekavat nämä teidän uudet sivut kyllä ovat. Lisäksi se, että ainoa vaihtoehto saada asiakaspalvelua on joko soittaa yli 2e/min maksavaan asiakaspalvelupuhelimeen, joka mielestäni pitäisi olla Elisan asiakkaille ilmainen. Melkoista rahastusta. Tämä foorumi nyt sitten lie ainut keino saada yhteys sinne, joten toivon pikaista yhteydenottoa.
    Maikki1 kirjoitti:
    Hei!

    Saman huomasin, että kotinet.com loppuista sähköpostiosoitettani ei löydy OmaElisan kautta. Etsitty on joka linkin takaa ja täytyy sanoa, että aika sekavat nämä teidän uudet sivut kyllä ovat. Lisäksi se, että ainoa vaihtoehto saada asiakaspalvelua on joko soittaa yli 2e/min maksavaan asiakaspalvelupuhelimeen, joka mielestäni pitäisi olla Elisan asiakkaille ilmainen. Melkoista rahastusta. Tämä foorumi nyt sitten lie ainut keino saada yhteys sinne, joten toivon pikaista yhteydenottoa.

    Tämän normaalin asiakaspalvelun puheluhinta on kohtuullisempi, mutta se ei sisälly puhepaketteihin:

     

    Soita asiakaspalveluummeLaajakaistan vianrajaus onnistuu helpoiten kun soitat modeemin luota.

    Ilmoita häiriöistä asiakaspalveluumme:
    Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

     Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.

    http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/47/#hairioilmoitus-ota-yhteytta
    Käyttäjätaso 4
  • Tervetuloa Palstalle :)

    Tarkistin sähköpostilaatikkosi ja sen kyllä pitäisi olla OmaElisassa. Mene OmaElisan sivuilla OmaSaunalahden osioon ja sieltä vasemmasta laidasta kohtaan Laajakaista ja internetpalvelut. Otsikon alla on siirry sähköpostiin kohta, sekä sähköposti-kohta, josta pääset hallinnoimaan sähköpostiasi.

    Sähköpostiin pääset kirjautumaan tietysti myös suoraan osoitteesta http://webmail.elisa.fi.
  • Tätä juuri on yritetty, mutta kun klikkaa "siirry OmaSaunalahteen" käy ruudulla "kirjautuminen epäonnistui, asiaskastietoja ei löytynyt" ja heittää takaisin Oma Elisaan. Oletteko ystävällisiä ja soitatte sieltä suunnilta minulle ja neuvotte, miten tämän saa toimimaan, jotta sähköpostiin tulevat maksut saisi hoidettua.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Laitatko mulle vielä yksityisviestillä, mistä sähköpostiosoitteesta on kyse.

    Ihan uuden OmaElisan puolelta hallinnointi pitäis mielestäni onnistua myös 🙂
  • Hei,

    Eilen illalla tiistai 5.5 loppui sähköpostin toimiminen, en pysty kirjautumaan ollenkaan sähköpostiin, soitin tänä aamuna asiakaspalvelun häiriöilmoituksiin, mutta kyseistä kotinet.com päätteistä sähköpostia ei ole? sähköposti on ollut käytössä

    yli 10 vuotta. kuinka saisin sen toimimaan, sähköpostia ei löydy myöskään omaelisa/ saunalahti palveluista??
    Joo, huomasin kanssa ja mun olis PAKKO päästä tähän vanhaan osoitteeseen. Miten saan sinne menevän postin uuteen tyhmään osoitteeseen hetkeksi aikaa, että voin siirtyä ihan toisen osoitteen käyttämiseen?  Olen koittanut asetuksista eikä onnistu

    ctech kirjoitti:
    Hei,

    Eilen illalla tiistai 5.5 loppui sähköpostin toimiminen, en pysty kirjautumaan ollenkaan sähköpostiin, soitin tänä aamuna asiakaspalvelun häiriöilmoituksiin, mutta kyseistä kotinet.com päätteistä sähköpostia ei ole? sähköposti on ollut käytössä

    yli 10 vuotta. kuinka saisin sen toimimaan, sähköpostia ei löydy myöskään omaelisa/ saunalahti palveluista??

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ja
  • kurkataan tilannetta, laitatteko minulle yksityisviestinä osoitteet joissa ongelma ilmenee niin tarkistetaan tilannetta 🙂