Vastattu

Rivinvaihto ei toimi puhelimella


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Elisan webmailia käytän puhelimella - rivinvaihto lakkasi eilen toimimasta, teksti tulee yhteen pötköön? Onko muilla vastaavaa ongelmaa? Tietokoneella toimii kyllä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hiisku 4 joulukuu 2018, 13:37

Toimiiko homma ok? 🙂 Saimme nimittäin kuittauksen, että korjauspäivitys on tehty eilen.

Katso alkuperäinen viesti

16 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Hei Juhos!

Tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Kuulostaa kyllä hieman oudolta mutta suosittelen tässä tilanteessa uudelleen lataamaan sähköpostisovelluksen puhelimeen ja katsomaan myös, että laitteella on uusin ohjelmistoversio päällä. 🙂
Hei!

Elisa webmail: rivinvaihto katosi minunkin mobiililaitteistani viime viikolla! Miten tsekkaan, onko uusin ohjelmaversio?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Rivinvaihto ei näemmä toimi, jos käyttää webmailia (https://m.webmail.elisa.fi) puhelimen selaimen kautta.

Suosittelen käyttämään Elisan sähköpostia puhelimen / tabletin omalla sähköpostisovelluksella tai vaihtoehtoisesti lataamaan puhelimen kaupasta (Play kauppa / AppStore tms.) vaihtoehtoisen sähköpostisovelluksen.

Ohjeita ja vinkkejä sähköpostin määrittämiseen laitteen sähköpostisovellukseen löytyy täältä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/sahkopostin-asetukset/
Kun näyttää, että muillakin samaa ongelmaa - onko siihen tulossa korjauspäivitystä? Webmailin käyttö olisi niin helppoa, uuden sähköpostisovelluksen asentaminen tuottaa vaikeuksia enkä löydä puhelimestani sähköpostisovellusta. Puhelimeni on NOKIA TA-1032.
Käyttäjätaso 7
juhos kirjoitti:

Kun näyttää, että muillakin samaa ongelmaa - onko siihen tulossa korjauspäivitystä? Webmailin käyttö olisi niin helppoa, uuden sähköpostisovelluksen asentaminen tuottaa vaikeuksia enkä löydä puhelimestani sähköpostisovellusta. Puhelimeni on NOKIA TA-1032.



Hmmmm...

Tuon tyyppinumeron perusteella näyttäisi kyse olevan Nokia 3:sta. On siinä kapulassa Gmail-postisovellus , johon voit lisätä myös tilin Elisan postia varten. Suoraan Nokia 3:lle ohjetta ei Elisan sivuilla näytä olevan , mutta sopivasti soveltaen onnistuu.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/laiteohjeet/#!/topic/sahkoposti/sahkopostiasetukset/device/nokia
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Pahoittelumme! Tänne näemmä jäänyt kertomatta havainnot meidän puolelta ja toki myös viasta itsestään! Tämä tosiaan tuli tietoon viikonlopun myötä ja työn alla, alustava arvio olisi että huomenna voisi olla parempi päivä, satavarmaksi en lupaa kun ei omissa käsissä ole ja kellonaikaakaan ei ole sanoa milloin kannattaa kokeilla paremmalla onnella 😞
Kiitos! Rivinvaihto toimii jälleen. Unohdin edellä mainita, että rivinvaihdon myötä katosi myös nuolinäppäinten toiminta. Saiskos senkin kuntoon?
Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki
Airene kirjoitti:

Kiitos! Rivinvaihto toimii jälleen. Unohdin edellä mainita, että rivinvaihdon myötä katosi myös nuolinäppäinten toiminta. Saiskos senkin kuntoon?

Oho! Siis tarkoitatko niitä nuolinäppäimiä millä pääsee liikkumaan seuraavaan ja edelliseen viestiin? Tämä ongelma tuli samaan aikaan mutta ei korjaantunut päivityksen myötä? 😞
Tarkoitan nuolinäppäimiä, joilla siirrytään rivillä... Tämä ongelma tuli siis yhtäaikaa rivinvaihto-ongelman kanssa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Airene kirjoitti:

Tarkoitan nuolinäppäimiä, joilla siirrytään rivillä... Tämä ongelma tuli siis yhtäaikaa rivinvaihto-ongelman kanssa.



Sinulla on siis jokin sellainen mobiililaite, jossa on fyysiset näppäimet? Vai käytätkö kenties jotain bluetooth -näppäimistöä mobiililaitteesi kanssa?

Tarkemmat tiedot olisi varmaan tarpeen ongelman selvittämisessä ja ratkaisussa.

Itselläni ei ainakaan ole puhelimen / tabletin näytöllä olevassa näppäimistössä mitään nuolinäppäimiä, joilla voisi liikkua rivillä tai riviltä toiselle.
Minulla on Samsungin tabletti ja siinä nuolinäppäimillä (sij. oik.alla) pystyi aiemmin liikkumaan rivillä. Meni yhtäaikaa rivinvaihto-ongelman kanssa toimimattomaksi. Samsungin puhelimessani ei ole kyseisiä näppäimiä...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kappas.. Nuo painikkeet jääneet kokonaan huomiotta. Eivät tosiaan toimi selaimella käytettävän webmailin kautta lainkaan. Täällä OmaYhteisössä näyttää toimivan loistavasti.

Suosittelen edelleen käyttämään mobiililaitteilla erillistä sähköpostisovellusta tai ohjaamaan sähköpostit Gmailiin. Ei sillä, etteikö noita virheitä tulisi korjata.
Elisan tulisi tarjota hyvää palvelua (siitä me maksamme) eikä ottaa jo toiminneita asioita pois... Jos rivinvaihto korjattiin, ei tämäkään liene ongelma...
Käyttäjätaso 3
Infottiin tämä eteenpäin 🙂
Käyttäjätaso 2
Tännekin väliaikainfona, että nuolinäppäinongelmaan on tulossa korjausta seuraavan päivityksen yhteydessä, näillä tiedoin heti ensi viikon alussa 🙂
Käyttäjätaso 1
Toimiiko homma ok? 🙂 Saimme nimittäin kuittauksen, että korjauspäivitys on tehty eilen.

Osallistu keskusteluun