Vastattu

s-posti ei ota vastaan

  • 5 maaliskuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 418 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
elisan s-posti ei ota mitään vastaan. lähettää voi. Samat tyhjennysneuvot löytyy, mutta ne eivät vaikuta. Mikä on todellinen ratkaisu ongelmaan?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 5 maaliskuu 2019, 12:28

Tervetuloa OmaYhteisöön @jakh!

Mikäli olet tyhjennellyt webmailissa sähköpostia ja laatikossa on niin paljon vapaata tilaa, että saapuvien postien pitäisi tulla ongelmitta perille, kannattaa ottaa yhteys Elisan asiakaspalveluun. Sähköpostisi on ilmeisesti jollain tapaa jumissa.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Jos saapuneet viestit näkyvät kuitenkin webmailissa, mutta ei esim. käytössä olevassa sähköpostisovelluksessa, kannattaa tarkistaa kyseisen sovelluksen osalta nuo palvelinasetukset.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/sahkopostin-asetukset/
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @jakh!

Mikäli olet tyhjennellyt webmailissa sähköpostia ja laatikossa on niin paljon vapaata tilaa, että saapuvien postien pitäisi tulla ongelmitta perille, kannattaa ottaa yhteys Elisan asiakaspalveluun. Sähköpostisi on ilmeisesti jollain tapaa jumissa.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Jos saapuneet viestit näkyvät kuitenkin webmailissa, mutta ei esim. käytössä olevassa sähköpostisovelluksessa, kannattaa tarkistaa kyseisen sovelluksen osalta nuo palvelinasetukset.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/sahkopostin-asetukset/
Käyttäjätaso 7
elisan s-posti ei ota mitään vastaan. lähettää voi. Samat tyhjennysneuvot löytyy, mutta ne eivät vaikuta. Mikä on todellinen ratkaisu ongelmaan?
Olethan tyhjentänyt myös roskiksen ja kirjautunut ulos postista? Palvelin alkaa tehdä laatikkoon tilaa vasta kun kaikilla laitteilla , millä olet kirjautuneena , on kirjauduttu ulos. Palvelin tekee tilaa tausta-ajona ja se voi kestää tuntitolkulla.

Mikäli tilaa ei laatikkoon kuitenkaan tule , niin kokeile lähettää ko. osoitteesen testiposti jostakin toisesta osoitteesta , jolloin lähettäjälle pitäisi tulla paluupostina virheilmoitus. Virheilmoituksesta löytyy teksti "Quota exceeded" , mikäli laatikko on täynnä. Jos virheilmoituksen vikakoodi on jotakin muuta , niin ota yhteyttä aspaan. Joskus laatikko voi mennä niin jumiin , että sen saa virvoiteltua henkiin vain aspan avulla.

PS. No kappas vaan , olin hidas. 😀

Osallistu keskusteluun