Vastattu

Sähköposti ei toimi

  • 17 maaliskuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 527 katselukerrat

Mikähän mahtaa olla kun sähköposti ei anna kirjautua sisälle? Aina kun yrittää kirjautua sisään niin tulee tämäm "Kirjautuminen epäonnistui! Voit yrittää uudelleen 10 sekunnin kuluttua"
Vaihdoin salasanankin, mutta ei ollut mitään vaikutusta
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 17 maaliskuu 2019, 06:37

Tervetuloa OmaYhteisöön @fghrjrauRYE!

Testailin itse tuota webmailiin kirjautumista ja pääsin kirjautumaan ilman minkäänlaisia ongelmia. Suuremmasta viasta siis tuskin lienee kyse tai sitten se on saatu jo korjattua.

Sähköpostisi on ilmeisesti liitetty asiakkuudelle, koska pystyit vaihtamaan sähköpostin salasanan OmaElisan kautta? Kannattaa kokeilla tyhjentää selaimen välimuisti. Jos et edelleenkään pääse sähköpostiin, kannattaa olla yhteyksissä Elisan asiakaspalveluun tai @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjään yksityisviestillä.

Jos lisäilet omaan profiiliisi asiakasnumerosi pääsee @OmaYhteisö-tiimin jäsenet tutkimaan tuota ongelmaa tarkemmin. Saattaa olla, että sähköpostisi vaatii Elisan puolelta vähän herättelyä, jotta kirjautuminen onnistuu. Omissa tiedoissa oleva asiakasnumero näkyy vain moderaattoreille.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Tervetuloa OmaYhteisöön @fghrjrauRYE!

Testailin itse tuota webmailiin kirjautumista ja pääsin kirjautumaan ilman minkäänlaisia ongelmia. Suuremmasta viasta siis tuskin lienee kyse tai sitten se on saatu jo korjattua.

Sähköpostisi on ilmeisesti liitetty asiakkuudelle, koska pystyit vaihtamaan sähköpostin salasanan OmaElisan kautta? Kannattaa kokeilla tyhjentää selaimen välimuisti. Jos et edelleenkään pääse sähköpostiin, kannattaa olla yhteyksissä Elisan asiakaspalveluun tai @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjään yksityisviestillä.

Jos lisäilet omaan profiiliisi asiakasnumerosi pääsee @OmaYhteisö-tiimin jäsenet tutkimaan tuota ongelmaa tarkemmin. Saattaa olla, että sähköpostisi vaatii Elisan puolelta vähän herättelyä, jotta kirjautuminen onnistuu. Omissa tiedoissa oleva asiakasnumero näkyy vain moderaattoreille.

Ongelmana on, että erittäin harvoin pääsen kirjautumaan sähköpostiin. Tänään en päässyt ollenkaan. Mieli teksisi lopettaa käyttö, mutta mihin sitten jatkossa menee posti. Turhauttavaa. 

 

Voisiko kukaan auttaa? Minun sähköposti oli jo kun kymen puhelin oli olemassa ja jäi voimaan, kun vaihtui Elisaksi.  Jossain vaiheessa aloin ihmetellä ylimääräistä laskua, joka Elisalta tuli, eli siitä asiasta näin tällä sivustolla kommentteja, muuttunut jo viime syksynä maksulliseksi. On ollut vaikea kirjautua nykyään, Ei jaksaisi turhaa yritystä toistaa ja vaihdella salasanoja,  jotka eivät jää mihinkään näköjään voimaan, vaikka niitä tallentelisi, Haluaisin vain lopettaa koko elisan sähköpostin, mutta mihin sitten joutuvat ne postit, moniin paikkoihin olen antanut aikoinaan sen kympin sp-osoitteen. mm. myheritage- palvelu. 

Käyttäjätaso 7

Voisiko kukaan auttaa? Minun sähköposti oli jo kun kymen puhelin oli olemassa ja jäi voimaan, kun vaihtui Elisaksi.  Jossain vaiheessa aloin ihmetellä ylimääräistä laskua, joka Elisalta tuli, eli siitä asiasta näin tällä sivustolla kommentteja, muuttunut jo viime syksynä maksulliseksi. On ollut vaikea kirjautua nykyään, Ei jaksaisi turhaa yritystä toistaa ja vaihdella salasanoja,  jotka eivät jää mihinkään näköjään voimaan, vaikka niitä tallentelisi, Haluaisin vain lopettaa koko elisan sähköpostin, mutta mihin sitten joutuvat ne postit, moniin paikkoihin olen antanut aikoinaan sen kympin sp-osoitteen. mm. myheritage- palvelu. 


Tällaisessa tilanteessa olisi varmaankin järkevintä laittaa yksityisviestillä tiedot postitilistä @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyytää sitä kautta apua. Tarvittaessa he voivat myös sulkea koko postitilin ellei muu auta. Toki  ensin kannattaa yrittää saada tili toimimaan , kun se postiosoitteen muutos tai lopetus aiheuttaa aika rumban , sillä sehän on yleensä lukuisissa palveluissa tunnuksena jne.

Osallistu keskusteluun