Kysymys

Sähköpostilaatikko täynnä - ei tyhjene

  • 13 toukokuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 938 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Saunalahti sähköpostilaatikkoni näyttää täyttä vaikka olen tyhjentänyt kaikki kansiot roskapostilaatikosta poistettuihin. Olen seurannut muita samaista ongelmaa koskevia viestejä ja yrittänyt löytää niistä ratkaisua. Muissa viesteissä on kehotettu odottelemaan, jotta palvelin reagoi tyhjentämiseen. Olen odotellut nyt vuorokauden. Lisäksi olen sulkenut ja käynnistänyt kaikki laitteet, puhelimen ja läppärin, joissa käytän sähköpostiani. Olen kokeillut eri selaimia, mutta mikään ei auta. Sähköpostilaatikko 102% täynnä ja en saa vastaanotettua sähköposteja. Apuva!

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Elisa ilmoitti TILAVAROITUS. Miten sähköpostiroskan saa poistettua  ja sähköpostiominaisuuden uudelleen käyttöön


Kirjaudu Webmailin kautta potitilillesi ja laita asetuksista kaikki kansiot näkymään , jos eivät jo ole ja poista kaikki tarpeeton sekä lopuksi tyhjennä myös roskakori.

https://webmail.elisa.fi/

Elisa ilmoitti TILAVAROITUS. Miten sähköpostiroskan saa poistettua  ja sähköpostiominaisuuden uudelleen käyttöön

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Olen laittanut roskakorin tyhjenemään uloskirjautumisen yhteydessä.
Itsellä roskakori tyhjenee välittömästi uloskirjautumisen jälkee, justiinsa kokeilin(en siis tyhjentänyt roskista ollenkaan) ja välittömästi uudelleenkirjautumisen jälkee roskis oli tyhjä.
Selaimella (FF) Asetukset-> Palvelinasetukset-> Huolto: rasti kohtaan, Tyhjennä roskakori kirjautuessa ulos.
 
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Ilmeisesti tyhjensit webmailin kautta? Kannattaa myös tyhjentää roskakori ja muut kansiot. Jos ei auta, laita mulle yksityisviestillä sähköpostiosoite, mitä ongelma koskee, niin katsotaan täältä vielä 🙂
  • Osallistu keskusteluun