Vastattu

Sähköpostilaatikon täyttyminen

  • 7 huhtikuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 682 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Moi. Hallitsemani, mutta tyttären käytössä oleva, sähköpostitili ilmoittaa, että on täynnä vaikka kaikki kansiot on tyhjennetty (roskaposti mukaan lukien). Korjauskonstina laajensin sp-laatikon kooksi 2 GB, mutta sekään ei auttanut. Kun ko osoitteeseen lähettää viestiä, tulee ilmoitus että " viestiäsi ei toimitettu osoitteeseen nnn.mmm@kolumbus.fi koska sitä ei löytynyt tai siihen ei voi lähettää viestiä".

Mikähän neuvoksi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 7 huhtikuu 2019, 17:42

Tervetuloa OmaYhteisöön @Herbie!

Vaikuttaa siltä, että sähköpostilaatikko on jollain tapaa jumissa, jos tuollaista ilmoitus saat kun yrität lähettää sähköpostia tähän osoitteeseen. Myös tuo, että sähköpostiin ei vapaudu tilaa putsauksista huolimatta, voisi viitata siihen. Toki kannattaa huomioida se, että kun laatikko on siivottu webmailissa, alkaa palvelin vapauttaa tilaa vasta kun sähköpostista kirjaudutaan ulos. Joskus tässä voi mennä useampikin tunti, jos poistettavaa materiaalia on paljon.

Mikäli korjauksella ei ole hengenhätä, kannattaa laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle. Viestiin mukaan tuo ongelmallinen sähköpostiosoite sekä omat yhteystietosi ja asiakasnumerosi, jonka voit muuten lisätä omaan profiiliisi täällä OmaYhteissössä. Tällöin asiakasnumero on OmaYhteisö-tiimin saatavilla aina tarvittaessa.

Kiireellisessä tapauksessa kannattaa ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun puhelimitse. Jos asiakaspalvelu ei ole auki silloin kun soitat, kuuntele nauhoite loppuun ja puhelu yhdistyy vikapuolelle, joka voi laittaa korjauksen vireille.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @Herbie!

Vaikuttaa siltä, että sähköpostilaatikko on jollain tapaa jumissa, jos tuollaista ilmoitus saat kun yrität lähettää sähköpostia tähän osoitteeseen. Myös tuo, että sähköpostiin ei vapaudu tilaa putsauksista huolimatta, voisi viitata siihen. Toki kannattaa huomioida se, että kun laatikko on siivottu webmailissa, alkaa palvelin vapauttaa tilaa vasta kun sähköpostista kirjaudutaan ulos. Joskus tässä voi mennä useampikin tunti, jos poistettavaa materiaalia on paljon.

Mikäli korjauksella ei ole hengenhätä, kannattaa laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle. Viestiin mukaan tuo ongelmallinen sähköpostiosoite sekä omat yhteystietosi ja asiakasnumerosi, jonka voit muuten lisätä omaan profiiliisi täällä OmaYhteissössä. Tällöin asiakasnumero on OmaYhteisö-tiimin saatavilla aina tarvittaessa.

Kiireellisessä tapauksessa kannattaa ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun puhelimitse. Jos asiakaspalvelu ei ole auki silloin kun soitat, kuuntele nauhoite loppuun ja puhelu yhdistyy vikapuolelle, joka voi laittaa korjauksen vireille.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Moi Herbie!

Mahtavaa että olitkin jo laittanut meille yksityisviestiä asiasta. Selvitellään homma maaliin sitä kautta, mutta tietenkin yhteisön kannalta on aina mukavaa jos ratkaisu jaetaan täälläkin 🙂

Osallistu keskusteluun