Vastattu

Sähköpostit ei tule perille

  • 20 tammikuu 2015
  • 7 kommenttia
  • 2470 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Elisanet ei vastaanota sähköpostia.
Kun siihen yrittää lähettää postia, tulee heti joku virheilmoitus.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Samasa 16 huhtikuu 2015, 15:02

Kirjauduin netissä sähköpostiin ja poistin kaiken. Sitten piti odottaa useampi tunti ja sitten toimi taas.
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Syy voi olla, että kyseinen postilaatikko on täynnä ja kaipaa tyhjennystä. Pitää silloin myös muistaa lopuksi tyhjentää roskakori.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Samasa kirjoitti:
Elisanet ei vastaanota sähköpostia.
Kun siihen yrittää lähettää postia, tulee heti joku virheilmoitus.
Siinä virheilmoituksessa varmastikin lukee se syy virheeseen.

Voi tietenkin olla hieman tekninen ja englannin kielinen mutta silti, siinä pitäis lukea miksi viesti ei mene perille...
Käyttäjätaso 3
Samasa kirjoitti:
Elisanet ei vastaanota sähköpostia.
Kun siihen yrittää lähettää postia, tulee heti joku virheilmoitus.

Ongelma voi olla juurikin siinä, että kyseinen sähköposti on täynnä tai sopimus ei jostain syystä ole voimassa. Tarkastathan myös osoitteen oikeinkirjoituksen. Mikäli koneellesi on tullut jotain muutoksia tai käytät erillisellä ohjelmalla sähköpostiasi, suosittelen tarkastamaan asetukset sivulta http://elisa.to/15xInPm . :)

Mikäli nämä toimenpiteet ja tyhjennys ei auta, laitatko minulle yksityisviestillä tarkemmat asiakastiedot, niin katsotaan ongelmaa tarkemmin.
En saa sähköposteja perille, vaikka postilaatikossa on tilaa.
Kirjauduin netissä sähköpostiin ja poistin kaiken. Sitten piti odottaa useampi tunti ja sitten toimi taas.
Sähköpostini ei ota vastaan (p.kontiokorpi(@)elisanet.fi)
Käyttäjätaso 7
Sähköpostini ei ota vastaan (p.kontiokorpi(@)elisanet.fi)
Kokeile lähettää testiviesti postiisi jostakin toisesta osoitteesta. Jos saat lähettävään osoitteeseen virheilmoituksen ja siitä jostakin kohtaa löytyy teksti "Quota exceeded" , niin laatikkosi on täynnä.

Tyhjentele Webmailin kautta kaikki tarpeeton roskakori mukaan lukien ja kirjaudu ulos palvelusta , niin palvelin alkaa tehdä tilaa laatikkoon tausta-ajona ja se voi kestää tunteja.

Mikäli em. ei auta , niin ota yhteyttä Elisan aspaan.

Osallistu keskusteluun