Vastattu

saunalahden sähköposti ei ole toiminut viikkoon

  • 20 marraskuu 2013
  • 3 kommenttia
  • 4184 katselukerrat

hei.olen yrittäny ainaki viikon verran loggautua sähköpostiin.olen kokeillut myös omat sivut valikkoa,ja tunnistautumista pankkitunnuksin.pankkitunnuksia käyttäen herjasi ettei löydy tietoja asiakkuudestani.olen siis vain sähköpostiasiakas,minulla ei ole esim.saunalahden laajakaistaa juuri nyt. mitä tehdä?  minulle tulee laskuja kyseiseen osoitteeseen ym tiedotteita.olisi kiva päästä lukemaan ne,ennen kuin laskuja ruvetaan karhuamaan koska ei ole tulleet maksetuiksi kun en pääse sisälle sähköpostiin.asun turun alueella.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Raiveri 20 marraskuu 2013, 14:20

Hei cappucccino78 ja tervetuoloa Palstalle!

Mikäli Oma Saunalahden tunnistautuminen ei löydä sinulle asikkuutta, niin hyvin todennäköisesti sinulla on jokin vanha ilmaissähköposti käytössä. Nämä ilmaissähköpostit ei aikanaan ole vaatinut henkilötunnusta rekisteröitymishetkellä ja täten, jos hetu puuttuu asiakkuudelta ei sitä voida todentää pankkitunnuksia käyttämällä.

Tälläisessä tilanteessa ei valitettavasti ole muuta vaihtoehtoa, kuin joko muistaa Oma Saunalahti tunnukset tai löytää ne jostain paperista. Toinen vaihtoehto on ottaa uusi sähköpostiosoite, mutta siitä ei nykyisten postien osalta juuri hyötyä ole.

Voit myös laittaa asiakasnumerosi tänne Palstan profiiliin, niin me voimme vilkaista, että millainen sähköpostisopimus sinulla on ja onko siellä häiriötilanne vai onko se tälläinen ilmeinen henkilötunnukseton sähköposti.

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Hei cappucccino78 ja tervetuoloa Palstalle!

Mikäli Oma Saunalahden tunnistautuminen ei löydä sinulle asikkuutta, niin hyvin todennäköisesti sinulla on jokin vanha ilmaissähköposti käytössä. Nämä ilmaissähköpostit ei aikanaan ole vaatinut henkilötunnusta rekisteröitymishetkellä ja täten, jos hetu puuttuu asiakkuudelta ei sitä voida todentää pankkitunnuksia käyttämällä.

Tälläisessä tilanteessa ei valitettavasti ole muuta vaihtoehtoa, kuin joko muistaa Oma Saunalahti tunnukset tai löytää ne jostain paperista. Toinen vaihtoehto on ottaa uusi sähköpostiosoite, mutta siitä ei nykyisten postien osalta juuri hyötyä ole.

Voit myös laittaa asiakasnumerosi tänne Palstan profiiliin, niin me voimme vilkaista, että millainen sähköpostisopimus sinulla on ja onko siellä häiriötilanne vai onko se tälläinen ilmeinen henkilötunnukseton sähköposti.
Hei, en viitsinyt aloittaa uutta aihetta kun tämä otsikko oli juuri se mikä sopi omiin tarpeisiini.

Ongelmani siis on että en pääse millään kirjautumaan sähköpostiini. Omistan itse asiassa kaksi netti.fi päätteistä meiliä ja yritin omaElisan kautta järkeillä asiaa ja omaSaunalahteen mennessä selaimeni ohjaa minut omaElisaan. Ei tässä muuten mutta toiseen netti.fi päätteiseen meiliin menee tällä hetkellä muutama lasku (DNA:n) ja olen käyttänyt sitä hyvin pitkään, toinen on vapaa-aika meili jota käytän muutamissa keskustelufoorumeissa. Näin ollen kun en pääse kumpaankaan meiliini, en pysty muokkaamaan mm. keskustelufoorumeissa mitään tietojani saati tilata uutta salasanaa. Olettaisin että tällä hetkellä meileissä odottaa kymmenkunta tärkeähköä postia, varsinkin muutama lasku. Ja koska käytän pre-paid liittymää niin mobiilivarmenteesta ja siitä mobiili sovelluksesta ei ole minulle mitään hyötyä. Onko nyt niin että lähipäivinä kipaisen DNA:n liikkeeseen pyytämään että vaihtavat laskut gmailiini vai voiko tälle ongelmalle jotain tehdä Elisan/Saunalahden suunnalta?
Käyttäjätaso 5
  • Tervetuloa Palstalle!

    Jos kyseessä on ilmaissähköpostiosoitteet, niin emme valitettavasti voi operaattorin puolelta tehdä mitään. Tämä johtuu tietoturvasyistä. Salasanaa vaihdettaessa sähköpostiosoitteen tiedoissa pitää olla henkilötunnuksesi ja tietosi, jotta voimme sinut turvallisesti tunnistaa.
  • Osallistu keskusteluun