Vastattu

Saunalahti sähköposti ei toimi, vaikka postilaatikossa tilaa (80 % )

  • 14 maaliskuu 2016
  • 30 kommenttia
  • 2869 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

30 kommenttia

OmaElisa ja kolumbus-mail : Tunnusta EI löydy ????
Omasaunalahti: Mitään sähköpostin salasananvaihtoa ei löydy
Katso liitteenä olevat kuvat : Omasaunalahti - näkee vain oman asiakastunnuksen - EI mitään valikoita sähköpostin resetoimiseksi vaan hyppää tyhjään ruutuun jossa lukee Valitse Asiakkuus.. ???

Miten saan nyt sähköpostini oikeasti päälle takaisin ?
Puhelintuen kautta se ei onnistunut. Web:in kautta ei näytä myöskään onnistuvan - kts. liitteenä olevat kuvat.
Kun valitsee OmaSaunalahdesta tuon toisen Omakirja valikon niin saa kyllä valikot jossa emailin salasananvaihto vaihtoehto mutta kun EI ole olevinaan sähköpostitiliä. Katso liite.
Käyttäjätaso 7
Siinähän se onkin - EI tuota Kolumbus-mailia näy Omaelisassa eli ei sen kautta pääse mitään resetoimaan ! OmaSaunalahdessa taas ei näy yhtään mitään muuta kuin oma asiakkuustieto eikä sieltä pääse mihinkään sähköpostin resetointiin !
Kolumbus-mail on toki sidottu laajakaistapalveluun mutta palvelu on Elisan/Saunalahden ja nyt sposti on ollut kiinni 2 päivää ja mistään ei pääse resetoimaan mitään ja puhelintuki ei osannut auttaa ollenkaan. Miten saada sähköpostini heti toimintaan?
spostihan on muotoa: etunimi.sukunimi@kolumbus.fi ja palvelu tulee Elisalta eli on melko kumma ettei mitään häiriöviestiä ole missään ja puhelintuki ei pysty tekemään mitään. Toivottavasti tämä foorumin tuki osaa asian ja pystyy nyt vihdoin palauttamaan spostini toimimaan sillä menetin jo 2 päivän työt. Koko virustarkistus asiakkaan päässä oli myös melkoista hakuammuntaa sillä työasemani on suojattu virustorjunnalla ja se näyttää että kaikki on kunnossa eli Spostin Lukitus on kyllä nyt Palvelimen päässä ei asiakkaan laitteessa oleva häiriö !


Hmmmm...

Jotakin on tosiaan nyt pahasti sekaisin Elisan päässä. Suosittelen laittamaan asiakas- ja postitilitiedot yksityisviestillä Palstatiimille ja pyytämään selvittämään sotku. Puhelintuessa henkilöt vaihtelevat ja välillä siellä on ihan avutonta porukkaa.

https://palsta.elisa.fi/members/palstatiimi-95702
Käyttäjätaso 2
Jos sähköpostilaatikkoa ei löydy Oma Elisasta / Saunalahdesta sitä ei ole alkujaan rekisteröity henkilötunnuksellesi, kyseinen optio niissä muistaakseni oli mikä ei ollut pakollista. Salasanan resetointi on tässä kohtaa haasteellista koska sinua ei voida tunnistaa hetun puuttumisen vuoksi. Suosittelen itsekin ottamaan yhteyttä palstatiimiin niin he pääsevät vielä katsomaan onko asialle mitään tehtävissä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Siinähän se onkin - EI tuota Kolumbus-mailia näy Omaelisassa eli ei sen kautta pääse mitään resetoimaan ! OmaSaunalahdessa taas ei näy yhtään mitään muuta kuin oma asiakkuustieto eikä sieltä pääse mihinkään sähköpostin resetointiin !
Kolumbus-mail on toki sidottu laajakaistapalveluun mutta palvelu on Elisan/Saunalahden ja nyt sposti on ollut kiinni 2 päivää ja mistään ei pääse resetoimaan mitään ja puhelintuki ei osannut auttaa ollenkaan. Miten saada sähköpostini heti toimintaan?
spostihan on muotoa: etunimi.sukunimi@kolumbus.fi ja palvelu tulee Elisalta eli on melko kumma ettei mitään häiriöviestiä ole missään ja puhelintuki ei pysty tekemään mitään. Toivottavasti tämä foorumin tuki osaa asian ja pystyy nyt vihdoin palauttamaan spostini toimimaan sillä menetin jo 2 päivän työt. Koko virustarkistus asiakkaan päässä oli myös melkoista hakuammuntaa sillä työasemani on suojattu virustorjunnalla ja se näyttää että kaikki on kunnossa eli Spostin Lukitus on kyllä nyt Palvelimen päässä ei asiakkaan laitteessa oleva häiriö !


Voisitko laittaa meille yhteystietosi yksityisviestinä niin tarkistamme sopimuksen ? http://elisa.fi/palstatiimi

Osallistu keskusteluun