Vastattu

webmail

  • 13 joulukuu 2017
  • 6 kommenttia
  • 483 katselukerrat

Miten webmail on muuttunut noin surkeaksi? Voisitteko palauttaa vanhan takaisin, ettei tarvitsisi vaihtaa johonkin toiseen webmailiin. Todella surkea ja hidas🤔
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 14 joulukuu 2017, 09:49

Moi, kiitos palautteestasi. Emme ole palauttamassa vanhaa versiota.
Kannattaa lukaista tämä ketju koskien uutta Webamailia: http://elisa.to/webmail-ukk
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moi, kiitos palautteestasi. Emme ole palauttamassa vanhaa versiota.
Kannattaa lukaista tämä ketju koskien uutta Webamailia: http://elisa.to/webmail-ukk
Moi, kiitos palautteestasi. Emme ole palauttamassa vanhaa versiota.
Kannattaa lukaista tämä ketju koskien uutta Webamailia: http://elisa.to/webmail-ukk
Oletteko monopoli? Ette kuuntele asiakkaita lainkaan?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Moi, kiitos palautteestasi. Emme ole palauttamassa vanhaa versiota.
Kannattaa lukaista tämä ketju koskien uutta Webamailia: http://elisa.to/webmail-ukk
Oletteko monopoli? Ette kuuntele asiakkaita lainkaan?
Ei ole pakko käyttää operaattorin webmailia jos se ei tyydytä sähköposteja on paljon niin maksullisia kuin maksuttomiakin
ja muutenkin operaattorin maksuttomassa sähköpostissa on se huonopuoli että kun vaihtaa operaattoria niin sähköpostilakkaa
Ei ole pakko käyttää operaattorin webmailia jos se ei tyydytä sähköposteja on paljon niin maksullisia kuin maksuttomiakin
ja muutenkin operaattorin maksuttomassa sähköpostissa on se huonopuoli että kun vaihtaa operaattoria niin sähköpostilakkaa

Elisan sähköpostipalvelu on maksullinen toisin kuin ilmaispalvelut joista ei voi valittaa.
Jos se aiempi tyydytti Asiakkaita niin Elisalle tulikin monopoli-pakkomielle, että kiusataanpa asiakkaita kelvottomalla versiolla. Elisan osakkeen kurssin pitäisi pudota reippaasti näin ylimielisen asenteen takia.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Ei ole pakko käyttää operaattorin webmailia jos se ei tyydytä sähköposteja on paljon niin maksullisia kuin maksuttomiakin
ja muutenkin operaattorin maksuttomassa sähköpostissa on se huonopuoli että kun vaihtaa operaattoria niin sähköpostilakkaa

Elisan sähköpostipalvelu on maksullinen toisin kuin ilmaispalvelut joista ei voi valittaa.
Jos se aiempi tyydytti Asiakkaita niin Elisalle tulikin monopoli-pakkomielle, että kiusataanpa asiakkaita kelvottomalla versiolla. Elisan osakkeen kurssin pitäisi pudota reippaasti näin ylimielisen asenteen takia.
Vaihda sähköpostinpalveluntarjoajaa ei itselle huonosta sähköpostista kannata maksaa mutta jos haluat rutista täällä tekemättä itse asiakke mitään niin siittä vaan
mutta itse vaihtaisin sähköpostipalvelun toimittajaa jos sähköposti palvelu ei miellytä
Käyttäjätaso 7
Asiakkaita niin Elisalle tulikin monopoli-pakkomielle

Monopoli tarkoittaa, että ei ole kilpailijoita. Elisalla ei ole sähköpostiasioissa monopolia. Päin vastoin, Elisan sähköposti on niin surkea tapaus, että sillä ei pitäisi olla oikeastaan minkäänlaista asemaa markkinoilla. Jostain syystä sitä vaan jotkut haluavat käyttää? (Myönnetään, itsellänikin on edelleen netti-ilmaisloota, ja ihan kiusallanikaan en siitä luovu. Se ei kuitenkaan koskaan ole ollut varsinainen ykköspostilaatikko)

Noh, ainakin viimeiset 15 vuotta olen ihmetellyt myös sitä, miksi jotkut välttämättä haluavat käyttää suoli24-sähköpostia. Elisan sähköposti sentään suurimman osan ajasta jotenkin toimii, suoli24-postissa toimivuus on poikkeustilanne. Oli jo silloin, kun sitä joskus kokeilin, eikä tilanne ole näyttänyt siitä miksikään muuttuneen.

Osallistu keskusteluun