Vastattu

Webmail: "Kirjautuminen epäonnistui! Voit yrittää uudelleen 10 sekunnin kuluttua"

  • 13 syyskuu 2017
  • 1 kommentti
  • 1514 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Webmailiin (webmail.elisa.fi) ei ole päässyt kirjautumaan viimeviikon loppupuolelta saakka (vk 36).



Kirjautumisikkuna vaan heittää kyseistä herjaa, käytit sitten oikeita tunnuksia tai kirjoitit kenttiin vaan lorem ipsumia, tai jätit kentät kokonaan tyhjiksi.

Postilaatikkoni on ollut päivittäisessä käytössä ja kirjaudun sisään normaalisti 3-5 kertaa päivässä. Tili on luotu 2003-2005. Nyt ykskaks lakkasi järjestelmällisesti toimimasta. Olen käyttänyt pelkkää mailia, ilman OmaElisa -tunnuksia.


Mietin ensin, että onko kiinalaiset hakkeroineet tunnukseni, mutta palvelu tosiaan heittää tuon saman herjan kaikissa tilanteissa eikä anna mitään osviittaa mistä virheestä on kyse.

Palvelua on testattu eri windows tietokoneilla Firefox ja Chrome -selaimilla. Testattu myös mobiiliversiota android -tabletilla. Käytössä Lounean kuitunetti sekä DNA:n 4G mobiilinetti.


Onko koko palvelu alhaalla tai muuttanut eri osoitteeseen? Vai vaatiiko käyttö nykyään OmaElisa tunnuksen?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 14 syyskuu 2017, 08:36

Webmailin käyttö ei vaadi Oma Elisa-tunnuksia välttämättä. Toki joitain asetuksia pitää käydä asettelemassa Oma Elisassa ( mm. salasana)

Mahdollisesti postitilisi on mennyt estolistalle. No niin tai näin , niin laita tilin tiedot yksityisviestillä Palstatiimille ja pyydä tarkistamaan mikä mättää.

https://palsta.elisa.fi/members/palstatiimi-95702
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Webmailin käyttö ei vaadi Oma Elisa-tunnuksia välttämättä. Toki joitain asetuksia pitää käydä asettelemassa Oma Elisassa ( mm. salasana)

Mahdollisesti postitilisi on mennyt estolistalle. No niin tai näin , niin laita tilin tiedot yksityisviestillä Palstatiimille ja pyydä tarkistamaan mikä mättää.

https://palsta.elisa.fi/members/palstatiimi-95702

Osallistu keskusteluun