Elisa turvapaketin lataaminen


  • Satunnainen osallistuja
  • 12 kommenttia
Elisa on jo kuukausia laskuttanut turvapaketin käytöstä, mutta en saa sitä ladattua. Missä vika?

11 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Pii13 kirjoitti:
Missä vika?

Jaa-a. Yleensä syy siihen, miksi maksaa palvelusta jota ei käytä, löytyy peilistä.

Mutta jos tahdot apua sen turvapaketin latauksen / asennuksen kanssa, niin voisit kertoa vähän lisätietoa tilanteestasi. Mikä laite, mitä ongelmia siinä on?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
  • ?

    Löytyiskö tuolta apuja sinulle ? http://asiakastuki.elisa.fi/aihe/turvapaketti/
  • Löytyy varmaan peilistä, mutta jonkinlaisia apuja odottaisi , yhtä kärkkäästi kuin laskuja. Minulla on iPad ja Airbook. Onnistuuko niihin lataaminen ylipäänsä? Jos ei, miksei siitä mainita ostettaessa? Olen suorittanut ohjeiden mukaisen latauksen parhaan kykyni mukaan kuusi kertaa. Prosessin lopussa ilmoitetaan että lataus onnistui. Siöti aina lävähtää avattaessa ruutuun - ei kelvollisia tilauksia tälle koneelle. Mitä kummaa??
    Käyttäjätaso 7

    Pii13 kirjoitti:
    Löytyy varmaan peilistä, mutta jonkinlaisia apuja odottaisi , yhtä kärkkäästi kuin laskuja. Minulla on iPad ja Airbook. Onnistuuko niihin lataaminen ylipäänsä? Jos ei, miksei siitä mainita ostettaessa? Olen suorittanut ohjeiden mukaisen latauksen parhaan kykyni mukaan kuusi kertaa. Prosessin lopussa ilmoitetaan että lataus onnistui. Siöti aina lävähtää avattaessa ruutuun - ei kelvollisia tilauksia tälle koneelle. Mitä kummaa??

    Apua kannattaa kysyä heti kuin ongelma ilmenee, eikä maksella kuukausitolkulla palvelusta joka ei ole käytössä.

    Applen tabletissa turvapaketti ei toimi, vain turvaselain joka on turha / ilmainen. Tämä kerrotaan selvästi palvelun materiaaleissa (joihin toivottavasti olet tutustunut ennen tilausta). En kyllä yhtään ihmettele jos Elisan myyntiväki on kaupannut sinulle ohjelmiston joka ei toimi laitteessasi.

    Airbookiin se pitäisi saada toimimaan, asiaa paremmin tuntevat varmaankin ohjeistavat.
    Jahas, jahas. Olisi toki fiksumpaa pyytää heti apua ja niin teinkin. Elisalta ei vain otettu yhteyttä pyynnöistä huolimatta. Työni sisältää myös paljon matkoja enkä ehdi touhuamaan näiden koneiden kanssa jatkuvasti.

    No, nyt siis haluan sanoa irti koko turvapaketin - kuinka???

    Pii13 kirjoitti:
    Jahas, jahas. Olisi toki fiksumpaa pyytää heti apua ja niin teinkin. Elisalta ei vain otettu yhteyttä pyynnöistä huolimatta. Työni sisältää myös paljon matkoja enkä ehdi touhuamaan näiden koneiden kanssa jatkuvasti.

    No, nyt siis haluan sanoa irti koko turvapaketin - kuinka???

    Täällä ovat ohjeet irtisanomiselle:

    http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tietoturva-ja-Pilvilinna/OHJE-Tietoturva-ja-Pilvilinna-kuinka-irtisanon-palvelun/m-p/444821#M1463
    Käyttäjätaso 7

    Pii13 kirjoitti:
    No, nyt siis haluan sanoa irti koko turvapaketin - kuinka???

    http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tietoturva-ja-Pilvilinna/Miten-irtisanoa-saunalahti-turvapaketti/m-p/444546#M1451
    Hei

    Seitsemännen kerran raahauduin Elisashoppiin ja siellä sanottiin tyynesti että ei voi ladata. Suorastaan rikollista kiusata tällä tavoin.
    Käyttäjätaso 7
    Siis... mitä?

    Etkö sinä irtisanonut kyseisen palvelun jo aikaa sitten? Viimeksi näköjään marraskussa?

    (koskikohan tämä 7. kerta ipadia, airbookia vai jotain muuta laitetta?)
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Tuolla aiemmin jo kerrottiinkin että Apple-laitteille on saatavilla vain Turvaselain, Turvapaketti ei näillä laitteilla toimi.
  • Niinpä niin. Kiitos Red. Onko syytä miksi Elisashopin pojut eivät voineet kertoa tätä esim. ensimmäisellä kerralla kun kävin siellä? Käyntejä yhteensä kuusi ja viimeisellä selvisi, kun sanoin etten enää lähde pois ennenkuin näen että turvapaketti on pyyhitty. Minulla oli airbook ja i pad mukanani joka kerta.

    Osallistu keskusteluun