Elisa turvapaketti, tilaus on voimassa, mutta lisenssejä 0/0

  • 1 tammikuu 2020
  • 13 kommenttia
  • 1138 katselukerrat

Hei!

 

Tilasin tuossa jokunen viikko takaperin Elisan turvapaketin 24:lle laitteelle ja nyt sitä asentaessa huomasin, että voimassa olevia lisenssejä on 0/0, vaikka tilaus on voimassa. Antoi kyllä ohjelmat asentaa niin pc:lle kuin androidillekin, mutta nämä eivät laiteasennuksissa missään näy. Laitetta palvelun kautta lisätessä tulee ilmoitus ettei käyttöoikeuksia ole käytettävissä. Mistähän nyt kiikastaa?

 

Edit: asennus kolmannelle laitteelle ei enää onnistunut. 


13 kommenttia

Käyttäjätaso 3

Hei montako päivää menee että turvapalvelun lisenssit aktivoituvat? 

Moikka @Anzu69 . Saitkos jo asian tiimoilta kuittausta? Vikailmoitus on ainakin nyt käsitelty ja lisenssien määrä pitäisi nyt olla oikein :) 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Hei montako päivää menee että turvapalvelun lisenssit aktivoituvat? 

Moikka! Saatiin Fsecurelta kuittausta että siellä ollaan jotain korjaavia toimenpiteitä tehty. Voisitko tsekata toimiiko jo? :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Hei montako päivää menee että turvapalvelun lisenssit aktivoituvat? 

Valitettavasti en uskalla tähän hätään luvata vielä  mitään :( Tuosta on oltu meidän puolelta F-Securelle yhteydessä kun nuo sopimuksesi lisenssit ei heidän kantansa kanssa päivity nyt kuten pitäisi, odotellaan nyt heiltä viestiä. Koitetaan saada tuo tottakai mahdollisimman pian kuntoon ja ilmoitellaan sulle heti kun kuullaan jotain :) 

Hei montako päivää menee että turvapalvelun lisenssit aktivoituvat? 

Kiitos kun selvitit. Mukavaa päivän jatkoa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

No ny on asiakasnumero😊

Kiitos :) Jostain syystä tuolla nyt jotain näkyi olevan jumissa tilauksella, laitoin tosta vikailmoituksen eteenpäin että saataisiin lisenssit aktivoitumaan. Seuraillaan tuo ja kuittaillaan täällä kunhan saadaan vikailmoitukselle vastaus :) Pahoitteluni häiriöstä! :( 

No ny on asiakasnumero😊

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Lisäsin puhelinnumeron, nyt pääse asiakasnumeroa katsomaan, riittääkö se?

Valitettavasti ei löytynyt tuolla numerolla :( 

Lisäsin puhelinnumeron, nyt pääse asiakasnumeroa katsomaan, riittääkö se?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @Anzu69 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Eipä tuohon kai ikinä selkoa tullut, ainakaan alkuperäinen kommentoija ei ikinä palannut aiheeseen :/ Lisäiletkö profiiliisi asiakasnumeron niin katotaan sulta tämä kuntoon nyt ainakin? :) 

Hei minulla aivan vastaava tilanne. Tuliko ratkaisua?

Käyttäjätaso 3

Moi @Meriy 

Olitkos tähän asiaan saanut jo ratkaisua? :) 

Jos et niin lisäiletkö tuonne profiilitietoihisi asiakasnumeroa niin tarkastetaan sopimus, että onhan se kunnossa :) 

Käyttäjätaso 3

Moikka @Meriy ja Tervetuloa Omayhteisöön!

 

Merrkkaatko tuonne profiilitietoihisi asiakasnumeron, niin kurkataan että tuo sopimus itsessään on ihan kunnossa :blush:

Osallistu keskusteluun