Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red
Katso alkuperäinen viestiLaskujen yhdistäminen
Elisan sivuilla on ohje kuinka yhdistää palveluita samalle asiakasnumerolle mutta ei onnistu Elisa Turvapaketin kohdalla. Tulee ilmoitus ettei ole mitään tuotetta jolle voi tilata sopijanvaihdon. En tiedä miksi Turvapaketin uudistuksessa sitä ei siirretty jo olemassa olevalle asiakasnumerolle. Haluaisin sen samalle laskulle muiden tuotteiden kanssa.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Tervetuloa palstailemaan ?! 🙂 Tuo ei onnistu lisäpalveluiden osalta OmaElisan kautta mutta me täällä Elisalla pystytään kyllä siirtämään myös tuo turvapaketti toiselle asiakkuudelle. 🙂 Lisäähän asiakasnumero profiiliisi tai laita mulle yksityisviestillä turvapaketin asiakasnumero ja se asiakasnumero minne siirretään niin hoidetaan tämä kuntoon. 🙂
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi