Mistä palveluista kehitätte laskutuksen minulle, vaikka en käytä palveluitanne, en ole koskaan käyttänyt. Aikoinaan puhelimitse henkilö kauppasi liittymistä. Kerroin silloin että maksuhäiriö merkintä on minulla. Teiltä tuli sitten liittymisehtona usean sadan euron maksu jonka jälkeen homma olisi pelittänyt.
En maksanut, enkä ole aikeissakaan liittyä. Operaattorini on Telefinland.
Haluan oikaisun tähän asiaan ennen kuin annan asian kuluttaja-asiamiehelle.
Käyttäjätaso 7
Öh... tulisiko se laskutus kenties sen vuoksi, että olet tilannut jonkun palvelun? Sopimus on voimassa siihen asti, kunnes irtisanominen astuu voimaan.
Olethan laittanut laskusta löytyvän asiakasnumeron profiilisi asetuksiin, niin palstatiimi voi ehkä tehdäkin asialle jotain.
ps. puhelinmyyjille ei pidä selittää mitään ylimääräistä, vaan sanoa heti alkuunsa "en osta enkä tilaa mitään" ja sen jälkeen päättää puhelu mahdollisimman nopeasti.
Olethan laittanut laskusta löytyvän asiakasnumeron profiilisi asetuksiin, niin palstatiimi voi ehkä tehdäkin asialle jotain.
ps. puhelinmyyjille ei pidä selittää mitään ylimääräistä, vaan sanoa heti alkuunsa "en osta enkä tilaa mitään" ja sen jälkeen päättää puhelu mahdollisimman nopeasti.
Osallistu keskusteluun
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi