Kysymys

mistä laskutatte minua vaikka en käytä palveluitanne?

  • 25 marraskuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 643 katselukerrat

Mistä palveluista kehitätte laskutuksen minulle, vaikka en käytä palveluitanne, en ole koskaan käyttänyt. Aikoinaan puhelimitse henkilö kauppasi liittymistä. Kerroin silloin että maksuhäiriö merkintä on minulla. Teiltä tuli sitten liittymisehtona usean sadan euron maksu jonka jälkeen homma olisi pelittänyt.

En maksanut, enkä ole aikeissakaan liittyä. Operaattorini on Telefinland.

Haluan oikaisun tähän asiaan ennen kuin annan asian kuluttaja-asiamiehelle.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Öh... tulisiko se laskutus kenties sen vuoksi, että olet tilannut jonkun palvelun? Sopimus on voimassa siihen asti, kunnes irtisanominen astuu voimaan.

Olethan laittanut laskusta löytyvän asiakasnumeron profiilisi asetuksiin, niin palstatiimi voi ehkä tehdäkin asialle jotain.

ps. puhelinmyyjille ei pidä selittää mitään ylimääräistä, vaan sanoa heti alkuunsa "en osta enkä tilaa mitään" ja sen jälkeen päättää puhelu mahdollisimman nopeasti.
Kunniamerkki +3
  • ? Laitatko asiakasnumerosi profiiliisi niin pääsen näkemään asiakkuutesi. 🙂
  • Osallistu keskusteluun