Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kake1
Miten lopetan lapsen uuden puhelimen yhteydessä myydyt pilvilinnan ja turvapaketin.
Sopimussivulta ei löydy lopettamismahdollisuutta pilvilinnalle ja turvapaketille, jotka tulivat automaattisesti puhelimen mukana ilmaisena 1 kk ajan.
Tosiaan asiakaspalvelu voi irtisanoa kyseiset sopimukset asiakkuudeltasi tai voit laittaa vaikkapa minulle yksityisviestinä henkilötietosi niin voin tehdä irtisanomisen myös tätä kautta. 🙂
Katso alkuperäinen viesti
Ei tullut mieleen, että ota vaikka leikepöydän kautta sopimusten numerot erilliseen tekstieditoriin. Siirry hallintasivuston viestikekukseen. Lähetä uusi viesti asiakaspalveluun. Kerro siinä että haluat irtisanoa nuo kyseiset sopimusnumeroilla olevat palvelut.
Viestin käsittelyyn menee muutama arkipäivä. Tiettävästi soittelevat vielä perään ja varmistavat asian.
Viestin käsittelyyn menee muutama arkipäivä. Tiettävästi soittelevat vielä perään ja varmistavat asian.
Osallistu keskusteluun
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi