Vastattu

Miten peruutan turvapaketin virhetilaukseni?

  • 13 marraskuu 2015
  • 1 kommentti
  • 678 katselukerrat

Minulla on jo Elisan turvapaketti Android-tablettiini. Erehdyksessä tilasin uuden paketin kolmeen laitteeseen, enkä saa sitä ostoskorista poistetuksi. Miksi? En aio maksaa ylimääräisestä paketista vaan pyydän poistamaan tilaukseni heti.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Arska 13 marraskuu 2015, 07:02

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Vaikkapa näillä ohjeilla: http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tietoturva-ja-Pilvilinna/OHJE-Tietoturva-ja-Pilvilinna-kuinka-irtisanon-palvelun/m-p/444821#U444821

On muuten ihan ylimmäisenä tässä osastossa 🙂

Osallistu keskusteluun