Mitä teen?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red
Oletko tarkistanut ettei viesti ole eksynyt emailisi roskapostikansioon? Joskus viestit saattavat ohjautua virheellisesti sinne. :)
Jos tuota viestiä ei löydy, saat resetoitua salasanasi Pilvilinna Plus palvelua varten myös seuraavasti: Mene Elisa Pilvilinna web-käyttöliittymään osoitteeseen https://pilvilinna.saunalahti.fi ja klikkaa linkiä ”Unohditko salasanasi?”. Anna sähköpostiosoitekenttään se sähköpostiosoite, joka on Pilvilinnan käyttäjätunnuksesi. Saat sähköpostiin viestin, joka sisältää salasanan palautukseen tarvittavan linkin. Klikkaamalla linkkiä pääset sivulle, johon voit syöttää uuden salasanan. Nyt voit syöttää uuden salasanan web-käyttöliittymään https://pilvilinna.saunalahti.fi. Käyttöliittymä pyytää sua syöttämään turvakoodin sille varattuun kenttään, voit pyytää uutta koodia klikkaamalla sivulla olevaa linkkiä ja saat koodin sähköpostiin. Syöttämällä turvakoodin, palvelu on käytössä.
Täältä vielä ohjeet palvelun käyttöönottoon ja vanhojen tiedostojen siirtoon: http://elisa.to/1ZbcTE5
Katso alkuperäinen viesti
Jos tuota viestiä ei löydy, saat resetoitua salasanasi Pilvilinna Plus palvelua varten myös seuraavasti: Mene Elisa Pilvilinna web-käyttöliittymään osoitteeseen https://pilvilinna.saunalahti.fi ja klikkaa linkiä ”Unohditko salasanasi?”. Anna sähköpostiosoitekenttään se sähköpostiosoite, joka on Pilvilinnan käyttäjätunnuksesi. Saat sähköpostiin viestin, joka sisältää salasanan palautukseen tarvittavan linkin. Klikkaamalla linkkiä pääset sivulle, johon voit syöttää uuden salasanan. Nyt voit syöttää uuden salasanan web-käyttöliittymään https://pilvilinna.saunalahti.fi. Käyttöliittymä pyytää sua syöttämään turvakoodin sille varattuun kenttään, voit pyytää uutta koodia klikkaamalla sivulla olevaa linkkiä ja saat koodin sähköpostiin. Syöttämällä turvakoodin, palvelu on käytössä.
Täältä vielä ohjeet palvelun käyttöönottoon ja vanhojen tiedostojen siirtoon: http://elisa.to/1ZbcTE5