Vastattu

Mobiiliturva-tilauksen peruminen


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Minulla on ehtinyt olla Saunalahti Mobiiliturva reilun vuoden käytössä, eikä siinä mielestäni ole mitään vikaa, mutta hankittuani uusia laitteita huomasin ettei laitemäärän personointi ole minun laitemäärälleni optimistinen. Saunalahden tarjoamista vaihtoehdoista valitessani joutuisin maksamaan ylimääräisistä käyttöoikeuksista.

Siksi päätinkin ottaa täysin saman palvelun suoraan f-securelta, joka antaa personoida tilaukseni juuri omien laitteideni määrään sopivaksi ja on kaiken lisäksi vielä aavistuksen halvempi. Nyt haluaisin purkaa Saunalahden kanssa tekemäni sopimuksen minulle turhana, mutta en löydä tapaa tilauksen perumiseen, vain tilauksen päivittämiseen useammalle laitteelle. Kuinka tämän tilauksen peruminen onnistuu?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Heather 12 maaliskuu 2015, 14:39

Tervetuloa seuraamme Palstalle

  •   ! :)

    Tuon Turvapaketin irtisanominen voidaan hoitaa asiakaspalvelun kautta, samoin niin kuin muidenkin palveluidemme ja liittymiemme irtisanomiset.  Laitoin sinulle yksityisviestiä, niin hoidetaan irtisanominen sitä kautta kuntoon. :)

    Katso alkuperäinen viesti

  • 3 kommenttia

    Käyttäjätaso 2
    Tervetuloa seuraamme Palstalle
  •   ! :)

    Tuon Turvapaketin irtisanominen voidaan hoitaa asiakaspalvelun kautta, samoin niin kuin muidenkin palveluidemme ja liittymiemme irtisanomiset.  Laitoin sinulle yksityisviestiä, niin hoidetaan irtisanominen sitä kautta kuntoon. 🙂
  • Hei, jotenkin (Uunona) onnistuin tilaamaan kaksi kertaa mobiili tietoturvan. Miten voisin perua toisen?
    Täällä ohje perumisille:

    http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tietoturva-ja-Pilvilinna/OHJE-Tietoturva-ja-Pilvilinna-kuinka-irtisanon-palvelun/m-p/444821#M1463

    Osallistu keskusteluun