Vastattu

Onko palvelun irtisanominen kampanjan jälkeen automaattinen?

  • 20 huhtikuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 1619 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei!

Älypuhelimen mukana tuli ilmaiseksi kolme palvelua kokeiluun, jotka myyjän mukaan pitäisi voida katkaista milloin vain Oma Elisa -palvelussa. Olen käynyt koko Oma Elisan läpi ja palveluiden ohjeet/ehdot, enkä vieläkään ole selvillä miten irtisanominen / palvelun loppuminen tapahtuu.

En halua käyttää kyseisiä palveluita. En ole kirjautunut kertaakaan mihinkään näistä palveluista, enkä ole siis käyttänyt niitä. 

Palvelut ja niiden kokeiluajat ovat: Squaretrade lisäturva 3kk (kampanjan jälkeen 7,90e/kk), Elisa Pilvilinna 20 1 kk (kampanjan jälkeen 2,90e/kk), Elisa Turvapaketti 1 1kk (kampanjan jälkeen 2,90e/kk).

Pitääkö nämä palvelut irtisanoa erikseen kampanja-ajan päätyttyä? Jos, niin miten?

Vai tapahtuuko se automaattisesti kun kampanja-aika on päättynyt (esim. tuleeko jokin kysymys "kampanja-aika on päättynyt, haluatko jatkaa", josta sitten klikkaillaan kyllä/ei) ?

Kiitos ajastanne!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jarbaello 22 huhtikuu 2015, 13:13

Tähän vastasinkin jo yksärillä ja homma hoidettu :)

Yleisesti tiedoksi, että palvelut eivät irtisanoudu automaattisesti maksuttoman ajan jälkeen, vaan ne pitää itse irtisanoa. Joko soittamalla asiakaspalveluun, laittamalla viestiä asiakaspalveluun vanhasta OmaSaunalahdesta, tai sitten vaikkapa laittamalla vuorossa olevalle moderaattorille yksäriä :)

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Irtisanoa nuo pitää, muuten jatkuu tarjouksen jälkeen normihinnalla toistaiseksi voimassaolevina.

Asiakaspalveluun yhteyttä tai modet palstalla voivat myös hoitaa tuollaisen.

Asiakasnumero profiiliisi oikeaan paikaan autta modeja hommissa. Muut eivät sitä näe.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Tähän vastasinkin jo yksärillä ja homma hoidettu :)

Yleisesti tiedoksi, että palvelut eivät irtisanoudu automaattisesti maksuttoman ajan jälkeen, vaan ne pitää itse irtisanoa. Joko soittamalla asiakaspalveluun, laittamalla viestiä asiakaspalveluun vanhasta OmaSaunalahdesta, tai sitten vaikkapa laittamalla vuorossa olevalle moderaattorille yksäriä 🙂

Osallistu keskusteluun