Kysymys

Ostin/tilasin varmuuskopiointipalvelun puhelimitse. Vielä ei ole kuulunut mitään sähköpostissa?

  • 20 maaliskuu 2015
  • 1 kommentti
  • 551 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Tämä tapahtui eilen torstain puolella. Olen nyt perjantaina päivällä aikonut soittaa asiakaspalveluun.

1 kommentti

Käyttäjätaso 3
  •  Löysinkin tietosi ja pääsin tutkailemaan tilannetta. Tilaus palvelusta löytyi kyllä. Tarkistitko myös roskapostit ettei sinne ole livahtanut tuo viesti? Jos viestiä ei löydy roskaposteistakaan, käy vaihtamassa salasanasasi alla olevien ohjeiden mukaisesti: 

    - mene osoitteeseen https://pilvilinna.saunalahti.fi

    - klikkaa "unohditko salasanasi" / "forgot your password"

    - sähköpostille varattuun kenttään lisää se osoite joka tilaushetkellä määriteltiin käyttäjätunnukseksi 

    - saat sähköpostiisi viestin, joka sisältää salasanan palautukseen tarvittavan linkin. Linkin kautta pääset sivulle jossa voit luoda itsellesi uuden salasanan. 

    Saitko tilausvahvistuksen kuitenkin normaalisti sähköpostiisi? Mikäli tällä tiedolla et saa palvelua käyttöön, laita allekirjoittaneelle yksityisviestiä 🙂
  • Osallistu keskusteluun