Vastattu

PÄIVITETTY OHJE: Turvapaketti ja Pilvilinna, kuinka irtisanon palvelun?


Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
PÄIVITETTY 26.1.2016:

Lisäpalveluiden (ja myös muiden sopimusten pl. Viihde-sovellus ja sisältöpalvelut) irtisanominen/peruminen/sopimusten päättäminen on jo tovin ollut mahdollista OmaElisa-palvelussa. OmaElisaan kirjautumisen jälkeen valitse tuote vasemmalta (tai mobiiliversiossa kolmella viivalla merkitystä valikosta) ja Sopimus-välilehdeltä klikkaa Päätä sopimus. Sopimus Turvapaketin ja Pilvilinnan osalta päättyy välittömästi ilman odottelua tai erillistä vahvistusta. Mahdollinen kuluvan kuukauden jo laskutettu osuus hyvitetään automaattisesti seuraavalle laskulle, joten siitä ei tarvitse erikseen olla yhteydessä. Näin hoituu mahdollisimman helposti homma! Samalla kannattaa tarkistaa ja päivitellä OmaElisasta myös muut omat sopimukset tarpeisiin sopiviksi.

VANHA OHJE (edelleen käytössä, jos yllä olevalla ei tullut kuntoon):
Jos haluat irtisanoa ilmaiseksi testiin saamasi Tietoturvan tai Pilvilinnan, tallenna asiakasnumerosi Palstan profiiliisi ja lähetä pyyntö sekä henkilötunnuksesi loppusa jollekin palstatiimiläiselle yksityisviestillä. Riittää, että lähetät viestin yhdelle palstatiimiläiselle. Käsittelemme kaikki viestit yhteisesti.

Sinun ei tarvitse avata aiheesta uutta keskustelua. 

Palstatiimi vastaa viestiisi niin pian kuin mahdollista 🙂 Asiasi hoituu nopeammin, jos pääsemme katsomaan tietojasi heti, joten asiakasnumero on hyvä tallentaa profiiliisi. Profiiliin tallennettu asiakasnumero näkyy vain meille Elisalla työskenteleville palstatiimiläiselle. Tarkemmat ohjeet Palstatiimin kanssa viestittelyn tueksi löydät täältä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Spaideri 17 huhtikuu 2015, 10:36

Merkataan ratkaisuksi jotta nousee Palstan hakuun :)

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Merkataan ratkaisuksi jotta nousee Palstan hakuun 🙂

Osallistu keskusteluun