Vastattu

Palvelun peruuttaminen

  • 14 marraskuu 2014
  • 5 kommenttia
  • 22495 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei,

Haluan peruuttaa puhelimitse tilaamani palvelun (Pilvilinna). Onko tähän muuta tapaa kuin soittaminen asiakaspalveluun?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Spaideri 14 marraskuu 2014, 17:16

Onnistuu myös tätä kautta! Laita yksityisviestinä vaikkapa asiakasnumerosi minulle tai jollekin toiselle moderaattorille, niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Onnistuu myös tätä kautta! Laita yksityisviestinä vaikkapa asiakasnumerosi minulle tai jollekin toiselle moderaattorille, niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.
Hei,

myös minä haluaisin peruuttaa Pilvilinna-tilauksen, joka on tehty puhelimitse. Miten se siis onnistuu?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Yksityisviestillä moderaattorille onnistuu 🙂
  • Heippa,

    Minä tulen jonon jatkeeksi ja haluaisin niin ikään peruuttaa puhelimessa  tehdyn (Pilvilinna) sopimuksen heti. Onnistuuko? 

    Kiitos.
    Ohje on täällä:

    http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tietoturva-ja-Pilvilinna/OHJE-Tietoturva-ja-Pilvilinna-kuinka-irtisanon-palvelun/m-p/444821#M1463

    Moderaattorit löytyvät täältä:

    http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/Moderaattorit-palstatiimi/m-p/451762#M10625

    Osallistu keskusteluun