Vastattu

Palvelun peruuttaminen

  • 14 marraskuu 2014
  • 6 kommenttia
  • 22645 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei,

Haluan peruuttaa puhelimitse tilaamani palvelun (Pilvilinna). Onko tähän muuta tapaa kuin soittaminen asiakaspalveluun?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Spaideri 14 marraskuu 2014, 17:16

Onnistuu myös tätä kautta! Laita yksityisviestinä vaikkapa asiakasnumerosi minulle tai jollekin toiselle moderaattorille, niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Tervehdys! kuinka peruuttaa satunnaisesti ostettu hinta. Tarvitsemme tariffi alkaa toimia kolmen kuukauden kuluttua. Kuinka voin varmistaa, että oikea tariffi alkaa toimia nyt. Kiitos vastauksesta.

Ohje on täällä:

http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tietoturva-ja-Pilvilinna/OHJE-Tietoturva-ja-Pilvilinna-kuinka-irtisanon-palvelun/m-p/444821#M1463

Moderaattorit löytyvät täältä:

http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/Moderaattorit-palstatiimi/m-p/451762#M10625
Heippa,

Minä tulen jonon jatkeeksi ja haluaisin niin ikään peruuttaa puhelimessa  tehdyn (Pilvilinna) sopimuksen heti. Onnistuuko? 

Kiitos.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Yksityisviestillä moderaattorille onnistuu 🙂
  • Hei,

    myös minä haluaisin peruuttaa Pilvilinna-tilauksen, joka on tehty puhelimitse. Miten se siis onnistuu?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Onnistuu myös tätä kautta! Laita yksityisviestinä vaikkapa asiakasnumerosi minulle tai jollekin toiselle moderaattorille, niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.

    Osallistu keskusteluun