Vastattu

Palvelun peruuttaminen

  • 14 marraskuu 2014
  • 6 kommenttia
  • 22634 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei,

Haluan peruuttaa puhelimitse tilaamani palvelun (Pilvilinna). Onko tähän muuta tapaa kuin soittaminen asiakaspalveluun?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Spaideri 14 marraskuu 2014, 17:16

Onnistuu myös tätä kautta! Laita yksityisviestinä vaikkapa asiakasnumerosi minulle tai jollekin toiselle moderaattorille, niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Onnistuu myös tätä kautta! Laita yksityisviestinä vaikkapa asiakasnumerosi minulle tai jollekin toiselle moderaattorille, niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.
Ohje on täällä:

http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tietoturva-ja-Pilvilinna/OHJE-Tietoturva-ja-Pilvilinna-kuinka-irtisanon-palvelun/m-p/444821#M1463

Moderaattorit löytyvät täältä:

http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/Moderaattorit-palstatiimi/m-p/451762#M10625
Hei,

myös minä haluaisin peruuttaa Pilvilinna-tilauksen, joka on tehty puhelimitse. Miten se siis onnistuu?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Yksityisviestillä moderaattorille onnistuu 🙂
  • Heippa,

    Minä tulen jonon jatkeeksi ja haluaisin niin ikään peruuttaa puhelimessa  tehdyn (Pilvilinna) sopimuksen heti. Onnistuuko? 

    Kiitos.

    Tervehdys! kuinka peruuttaa satunnaisesti ostettu hinta. Tarvitsemme tariffi alkaa toimia kolmen kuukauden kuluttua. Kuinka voin varmistaa, että oikea tariffi alkaa toimia nyt. Kiitos vastauksesta.

    Osallistu keskusteluun