Kysymys

Pilvilinna

  • 28 huhtikuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 1066 katselukerrat

Miksi maksan pilvilinna palvelusta, vaikken ole tilannut kyseistä pakettia?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Hyvä kysymys.

Mutta ennen kuin pohditaan sitä, laitahan osoitteesi, niin minäkin voisi lähettää sinulle laskun "palvelusta", jota et ole tilannut. Ilmeisesti maksat senkin mukisematta, ja vasta myöhemmin ihmettelet, miksi?

... tai ainakin voisit varmistaa että profiilitiedoissasi on asiakasnumero, jonka perusteella asiakaspalveluhenkilökunta voi katsoa, että mistä voisi olla kyse. Ja lisäksi voisit katsoa tekemiäsi sopimuksia, koska melko suurella todennäköisyydellä jossain sopimuksessa kumminkin lukee, että olet tilannut esim. kokeilujakson, joka sitten jatkuu normaalina kuukausimaksullisena palveluna.
Käyttäjätaso 2
Mielelläni vilkaisisin tilannetta ja katsoisin, että missä yhteydessä tuollainen palvelu sinulle on lisätty. Tähän tarvitsen kuitenkin asiakastietojasi. Laittaisitko minulle yksityisviestillä asiakasnumerosi tulemaan, niin selvitän asian. 🙂

Osallistu keskusteluun