Vastattu

pilvilinna

  • 7 maaliskuu 2016
  • 9 kommenttia
  • 655 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Hei,

Haluan saada poistettua Pilvilinnan. Kuitenkaan sen poistaminen ei onnistu, sillä se ei näy Oma Elisa -palvelussani. Miten minun tulee toimia?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 9 maaliskuu 2016, 16:34

  • ? Tämä kunnossa ja et joudu laskutuksen uhriksi Pilvilinnasta! Tarkistathan OmaElisasta mahdolliset muut sopimukset, että ovatko ajantasalla. :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    9 kommenttia

    Hei,

    Minulla siis kyseistä palvelua ei ole ollut ennen käytössäni. Jouduin jonkun hieman agressiivisen ilmaiskokeilukaupittelijan uhriksi ja tätä kautta sain sähköpostiini tuon "Tervetuloa käyttämään Pilvilinnaa" -viestin. Pääsin myös kirjautumaan sisään, sillä luulin aluksi, että saisin kyseisen palvelun poistettua sitä kautta. Voinko siis luottaa, että tämän ilmaisen kokeilun jälkeen minulle ei ilmesty laskua palvelusta?
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +4
    0214 kirjoitti:
    Hei,

    Voinko siis luottaa, että tämän ilmaisen kokeilun jälkeen minulle ei ilmesty laskua palvelusta?

    Et. Kunhan saat vahvistuksen, että palvelu on varmasti irtisanottu, niin laskuja ei tipu.
    Hei, Kiitos tästä tiedosta! Yritin tosiaan jo poistaa kaikki muut "tilaukseni" tämän lisäksi. Järjestelmä kertoi minulle, että olen ne onnistunut poistamaan. En kuitenkaan aivan uskalla luottaa niihin, sillä en ole saanut mitään varmistusta tilausten loppumisesta. Mahtaako minulla siis enää olla tuolla mitään? En ole siis ollut Elisan asiakkaana muuten kuin tämän ilmaiskokeilun ajan. Minulle jäi myös epäselväksi se, voinko katsoa esim. ohjelmakirjaston ohjelmia todella ilmaiseksi tämän "ilmaisen kuukauden" aikana, vaikka olen päättänyt sopimuksen jo OmaElisastani.
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
  • ? Huomenia! Juu tarkistelin tilanteesi ja palvelut on tilattu suljettavaksi ilmaisjakson loppuun (sinun tapauksessasi 6.4.) joten siihen asti aikaa ihan vapaasti katsella! :p
  • Kunniamerkki +3
  • ? Pistäpäs sun asiakasnumero profiiliin, niin voidaan vielä varmistella asia tätä kautta kuntoon. 🙂
  • Asiakasnumero profiilissa @Kake1
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Jos Pilvilinnaa ei näy OmaElisassa niin silloin se sopimus ei ole auki, ei toimi eikä laskutu. Normaalitilanteessa. Jos toimii ja laskuttuu, mutta ei näy sinun OmaElisassa niin olisiko se jonkun muun nimellä oleva sopimus ja siksi ei näy sinun OmaElisassa? 
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Tämä kunnossa ja et joudu laskutuksen uhriksi Pilvilinnasta! Tarkistathan OmaElisasta mahdolliset muut sopimukset, että ovatko ajantasalla. 🙂
  • Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    PS. Tervetuloa Palstalle 
  • ?! 🙂 Tärkein meinasi unohtua! :smileycheesy:
  • Osallistu keskusteluun