Vastattu

Pilvilinna

  • 14 maaliskuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 279 katselukerrat

Hei!

Ilmoitin jo tarjousta tehtäessä, että en halua Pilvilinnaa. Nyt se on kuitenkin laskussa, joka pitäisi maksaa. Poistatteko sen? Minulla on käyttöjärjestelmä windows10.

//Muokkaus: Poistettu asiakastietoja.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Bittis 15 maaliskuu 2016, 12:02

Hei 
  • ? :) Koska asia vaatii henkilökohtaisten tietojesi käsittelyä, jatketaan keskustelua yksityisviestillä. Laitan sinulle yksityisviestin.
  • Katso alkuperäinen viesti

    3 kommenttia

    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +4
    Tämä on julkinen palsta, jonne ei saa koskaan laittaa mitään henkilökohtaisia tietoja, kuten nimeä, osoitetta, puhelinnumeroa, sähköpostia tai ASIAKASNUMEROA. Kuka tahansa voi nyt nähdä asiakasnumerosi ja kaikki netin käyttäjät eivät ole vilpittömiä.

    Asiakasnumerolle on oma paikka omissa henkilökohtaisissa tiedoissasi, eli profiilissasi, täällä Palstalla. Omissa tiedoissa oleva asiakasnumero näkyy vain Palstatiimille.
    Käyttäjätaso 2
    Hei 
  • ? :) Koska asia vaatii henkilökohtaisten tietojesi käsittelyä, jatketaan keskustelua yksityisviestillä. Laitan sinulle yksityisviestin.
  • Ok, kiitos

    Osallistu keskusteluun