Tiedossa ei ole, että Pilvilinnan kanssa mitään yleistä vikaa olisi. Kertoisitko hiukan tarkemmin ongelmasta, millä tavalla palvelu ei toimi? Mikä laite on käytössä, ja mikä käyttöjärjestelmä kyseessä? Sovelluksen uudelleenasennusta voisi ensiapuna kokeilla.
Nokia 830 , kaupasta asennettu uudelleen plus.käyttäjä/ Salasanaa ei hyväksy. Eng herjaa invalid jotain.
Voisitko kokeilla salasanan resetointia tämän sivun "unohtunut salasana" -ohjeen mukaan: http://elisa.to/1Nluoko ?
Kirjaudu sen jälkeen tietokoneen tai puhelimen selaimella Pilvilinnan omalle sivulle: http://elisa.to/2aFCtjo ja sen jälkeen vasta sovelluksen puolelle 🙂 Toimiiko nyt?
Kirjaudu sen jälkeen tietokoneen tai puhelimen selaimella Pilvilinnan omalle sivulle: http://elisa.to/2aFCtjo ja sen jälkeen vasta sovelluksen puolelle 🙂 Toimiiko nyt?
Missä viipyy "pöytäkonesovellus" eli sovellus Windowsille? Alkaa olla puoli vuotta siitä, kun tuhositte vanhan hyvän pilvilinna-palvelun, eikä uutta ohjelmaa pöytäkoneille edelleenkään kuulu. Mobiilisovelluskin on selkeästi huonompi kuin vanha Pilvilinna-android-sovellus.
Jaa siis ne ios sovelluksen ongelmat useassa ios:ssa ei ole sitten yleistä vikaa?
Osallistu keskusteluun
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi