Vastattu

Pilvilinnan käyttöönotto ei onnistu

  • 16 marraskuu 2014
  • 2 kommenttia
  • 25079 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Minulla on puhelin LG Nexus 5 ja olen tilannut siihen Pilvilinna -palvelun ja saanut kirjalliset ohjeet. Olen asentanut PL:n play -kaupasta ja koittanut kirjautua. Olen vaihtanut saamani salasanan. Toisaalta olen yrittänyt monta kertaa samaa ja ehkä mennyt sekaisin, että mikä salasana palvelulla nyt olisi tiedossaan(?) Palvelu ilmoittaa "kirjautuminen epäonnistui, todennus epäonnistui". En siis pääse eteenpäin tuosta. Missähän vika? Onko mahdollista aloittaa koko homma ihan puhtaalta pöydältä eli mitätöidä kaikki mitä olen tehnyt?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kingsize 16 marraskuu 2014, 18:43

Voit soittaa "vikailmoituksen" asiasta ja pyytää vaihtamaan salasanan Pilvilinnaan. Voit kokeilla kirjautua http://pilvilinna.saunalahti.fi kautta myös kun saat salasanan.

Saunalahti asiakaspalvelu
puh. 01019 0230
Avoinna ma-pe 8-19, la 10-16.30.
Vika- ja häiriöilmoitukset 24h/vrk.
http://asiakastuki.saunalahti.fi

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Voit soittaa "vikailmoituksen" asiasta ja pyytää vaihtamaan salasanan Pilvilinnaan. Voit kokeilla kirjautua http://pilvilinna.saunalahti.fi kautta myös kun saat salasanan.

Saunalahti asiakaspalvelu
puh. 01019 0230
Avoinna ma-pe 8-19, la 10-16.30.
Vika- ja häiriöilmoitukset 24h/vrk.
http://asiakastuki.saunalahti.fi
Kiitos avustasi! 🙂 Teen niin.

Osallistu keskusteluun