Kysymys

Tiedostojen siirto pilvilinnasta

  • 26 syyskuu 2016
  • 1 kommentti
  • 276 katselukerrat

Tämä uusi pilvilinna sovellus ei edelleenkään toimi kunnolla iMacissa tai Mac Bookissa.

Haluan päästä sovelluksesta eroon, mutta miten siirrän kaikki tiedostot kätevimmin pois palvelusta.
Minulla on kuuden vuoden työt, niin kuvat kuin tiedostotkin ja kun niitä aloin siirtämään, ei siirrä edes kokonaista kansiota kerralla, vaan kaikki pitää avata erikseen ja yksi kerrallaan tai oliko niitä nyt parikymmentä tiedostoa/kuvaa kun pystyy valitsemaan ja lataamaan.

Jokainen vuosi on minulla omassa kansiossaan, jokaisen vuoden kuukausi on omassa kansiossaan ja jokaisen kuukauden eri työt on työnimillä omissa kansioissaan, joten aikamoinen homma niitä siirtää pois. Palautushan ei onnistu, kun ei pöytäkoneella / kannettavalla ole muuta kuin tuo webbisovellus ja esimerkiksi valikko ei toimi sen kautta ollenkaan. Pikaista vastausta odotellen. Aika monta kertaa olen sinne ollut myös puhelinyhteydessä, eikä kukaan juuri osaa antaa mitään vastauksia.

Oisko kannattanut ensin tehdä sovelluksesta toimiva, ennenkuin se laitetaan yleiseen käyttöön, josta vielä joutuu maksamaan. Vanhan sovelluksen kanssa ei ollut mitään ongelmia.

1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Ikävä kuulla ettet ole tyytyväinen palveluun! Pahoittelen että viestisi meni meiltä hieman ohi, mutta tässä vastaus:

Mac ja Windows-työpöytäsovellukset ovat tulossa piakkoin, ja niiden myötä tiedostojen siirto nopeutuu huomattavasti. Jos web-käyttöliittymän kautta siirtäminen tuntuu kököltä, kannattaa odottaa että saamme tuon työpöytäsovelluksen ulos.

Osallistu keskusteluun