Vastattu

tietoturva tabletissa

  • 6 heinäkuu 2016
  • 1 kommentti
  • 200 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
mulla on tietoturvasopimuksessa käynnissä ilmaiskuukausi, minkä pitäisi päättyä 20.7. Ko ohjelma ilmoittaakuitenkin että sopimon päättynyt. Miksi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tiude- 7 heinäkuu 2016, 08:36

Yleensä tuo viittaa siihen, että olet ladannut laitteeseen ilmaisen version (1kk 0e), mutta et ole laittanut siihen omaa lisenssiäsi. Et siis ole irtisanonut sitä vielä tuon 1kk loppuun kuitenkaan? Jos et, niin tämä vanha keskustelu nevoo asiassa myös :
https://palsta.elisa.fi/tietoturva-ja-pilvilinna-12/turvapaketin-tilaus-umpeutunut-465999

Kyse on tietokoneesta, mutta sama periaate pätee. Eli helpointa voi olla

1.Poista Turvapaketin asennus tabletista
2.Oma Elisa->Turvapaketti -> Asenna uudestaan
3. Asenna paketti uudestaan Tabletille sitä kautta (lähettää sinulle viestin esim. sähköpostilla, jonka sitten avaat tabletilla ja suoritat asennuksen)

Voit myös katsoa tabletin Turvapaketin tiedoista/asetuksista, onko siellä tilauskoodi/lisenssi lisättynä. Mikäli ei, voit tarkistaa sen myös tuolta Oma Elisasta ja lisätä sinne. 🙂 Täällä vielä toinen keskustelu aiheesta: https://palsta.elisa.fi/tietoturva-ja-pilvilinna-12/turvapaketin-tilauksen-vanhenemis-ilmoitus-451210 (siinä mobiilissa sama ongelma, joten sopii ehkä hiukan paremmin tähän tilanteeseen).
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Yleensä tuo viittaa siihen, että olet ladannut laitteeseen ilmaisen version (1kk 0e), mutta et ole laittanut siihen omaa lisenssiäsi. Et siis ole irtisanonut sitä vielä tuon 1kk loppuun kuitenkaan? Jos et, niin tämä vanha keskustelu nevoo asiassa myös :
https://palsta.elisa.fi/tietoturva-ja-pilvilinna-12/turvapaketin-tilaus-umpeutunut-465999

Kyse on tietokoneesta, mutta sama periaate pätee. Eli helpointa voi olla

1.Poista Turvapaketin asennus tabletista
2.Oma Elisa->Turvapaketti -> Asenna uudestaan
3. Asenna paketti uudestaan Tabletille sitä kautta (lähettää sinulle viestin esim. sähköpostilla, jonka sitten avaat tabletilla ja suoritat asennuksen)

Voit myös katsoa tabletin Turvapaketin tiedoista/asetuksista, onko siellä tilauskoodi/lisenssi lisättynä. Mikäli ei, voit tarkistaa sen myös tuolta Oma Elisasta ja lisätä sinne. 🙂 Täällä vielä toinen keskustelu aiheesta: https://palsta.elisa.fi/tietoturva-ja-pilvilinna-12/turvapaketin-tilauksen-vanhenemis-ilmoitus-451210 (siinä mobiilissa sama ongelma, joten sopii ehkä hiukan paremmin tähän tilanteeseen).

Osallistu keskusteluun