Vastattu

Tietoturvapalvelun tilauskoodia ei löydy omista tiedoista, eikä vanha sähköposti ...kymp.net toimi!

  • 15 lokakuu 2015
  • 9 kommenttia
  • 1685 katselukerrat

Tietoturvapalvelun tilauskoodia ei löydy omista tiedoista eikä vanha kymp.fi -sähköposti toimi! Hyvin alkoi tämä asiakkuus!!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi TarjaP70 15 lokakuu 2015, 15:14

Yksäri lähetetty ????
Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jeps ja yksityisviestien avulla tämä saatiin kuntoon 🙂
Yksäri lähetetty ????
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Laitatko mulle vielä yksityisviestillä tuon sähköpostiosoitteen mistä on kyse, niin vilkaistaan tuota vielä tarkemmin 🙂
  • Tosin sähköpostinhan pitäisi toimi edelleen, se ei ole tässä mihinkään muuttunut...
    En pääse ollenkaan sähköpostiin, herjaa käyttäjätunnuksen tai salasanan virheellisyydestä (eilen toimi). OmaElisassa näkyy sopimuksissa vain viihdepaketti, ei lainkaan tietoturvapakettia. Kun selasin noita palstan kirjoituksia törmäsin siihen, että OmaElisassa pitäisi näkyvä vasemmalla valikossa myös laajakaista -välilehti, eipä minulla ole sitäkään. Hyvin riisuttu malli näyttää olevan OmaElisassa. En tiedä johtuuko siitä, että olen uusi asiakas, mutta tilausvahvistukset sekä viihdepaketista että tietoturvasta tuli viime viikolla, joten luulisi niiden näkyvän myös OmaElisassa?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Mitä ilmoitusta sähköposti sulle ilmoittaa? Pääsetkö kirjautumaan sisälle? Löytyykö tuo tietoturva OmaElisan kautta, jos kirjaudut sinne? 🙂
  • Niin, ja sähköpostia käytän webmailin kautta....
    Hei,

    Nimenomaan Elisan kautta hankittu koko setti (uusi liittymä, Elisa viihde laajakaistayhteyksin ja 2 vuoden ilmainen tietoturvapalvelu). Asiakasnumero näkyy profiilissa.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Oliko nyt meidän kautta hankitusta tietoturvasta kyse? Löytyykö sopimus OmaElisasta? 🙂 Mites tuo sähköposti, käytätkö sitä webmailin kautta vai miten? Kerrotko tarkemmin ongelmasta :)

    Lisää myöskin asiakasnumerosi tietoihisi, niin voidaan tarvittaessa katsoa tuota ongelmaa tarkemmin 🙂
  • Osallistu keskusteluun