Vastattu

turvapaketin irtisanominen ei onnistu

  • 13 joulukuu 2019
  • 3 kommenttia
  • 1741 katselukerrat

Ei onnistunut ohjeita seuraamalla omaelisassa. Miksi? Siitäkö syystä, että sopimus on toistaiseksi voimassa oleva? Pitääkö mennä kivijalkakauppaan asia hoitamaan? Ei ole oikein tätä päivää...

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 16 joulukuu 2019, 13:34

Moro @Tietoturva2 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Kyllä tuo irtisanominen ihan OmaElisan kautta on mahdollista tehdä 🙂 Tarkistin tuon omastani ja polku on OmaElisa > Turvapaketti > Sopimustiedot > Päätä sopimus. Tuon jälkeen täppäät vain syyn (mikäli et halua kertoa sen tarkemmin niin “Muu syy” ja Jatka-nappi aktivoituu :) 

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @Tietoturva2 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Kyllä tuo irtisanominen ihan OmaElisan kautta on mahdollista tehdä :) Tarkistin tuon omastani ja polku on OmaElisa > Turvapaketti > Sopimustiedot > Päätä sopimus. Tuon jälkeen täppäät vain syyn (mikäli et halua kertoa sen tarkemmin niin “Muu syy” ja Jatka-nappi aktivoituu :) 

moro, entäs mitenkähän onnistuu Square Trade lisäturvan (1 kk/0€) peruuttaminen, ei löydy mitään tietoa täältä

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

@mama65 SquareTrade löytyy OmaElisasta “Laitteet” kohdasta. Eli nimenomaan sen laitteen kohdalta, johon olet tuon lisäturvan ottanut. Tuolta sitten löytyy “päätä sopimus” -painike jota kautta homma etenee. :slight_smile:

Osallistu keskusteluun