Vastattu

turvapaketti

  • 20 lokakuu 2015
  • 6 kommenttia
  • 1363 katselukerrat

MIKÄ mättää asiassa minä en ole koskaan AKTIVOINUT tietoturva pakettia  Miksi jatkuvasti rahastatte olemattomalla tietoturvalla? Olen käynyt KOUVOLAN VETURIN myymälässä 15,10,2015 jossa sovimme että tietoturva pakettia ei ole olemassakaan koska en ole sitä AKTIVOINUT;kaan. Asia katsottiin samalla todetuksi että en ole koskaan AKTIVOINUT

Tietoturva pakettia Samalla laskut mitätöitiin. ONKO minun irti sanottava kaikki liittymät että pääsen eroon olemattomasta
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 21 lokakuu 2015, 15:19

Tervetuloa Palstalle
  • ?!

    Lähettelin sinulle yksityisviestiä Turvapaketin laskutusta koskien, että asiakas saatiin kuntoon. 🙂
  • Katso alkuperäinen viesti

    6 kommenttia

    Käyttäjätaso 7
    - jos nyt ohitetaan se, että ne myymälän kaverit eivät ole olleet tehtäviensä tasalla -

    Palvelun aktivoinnilla ei ole mitään vaikutusta laskutukseen. Elisalle on ihan sama, käytätkö tilaamaasi palvelua vai et. Ratkaisevaa on se, että olet joskus tilannut sen palvelun.

    Toki Elisan tyyliin palvelun tilaus voi olla varsin huomaamaton tapahtuma, todennäköisesti olet jostain syystä piipahtanut Elisan myyjän pakeilla aiemminkin, ja hän on jossain sivulauseessa todennut että "laitetaan tästä sinulle lisäksi kokeiltavaksi tällainen ilmainen (ensimmäisen kuukauden ajan) palvelu".

    Tilatusta palvelusta pääsee eroon irtisanomalla ko. palvelu. Palstan palstatiimiläiset voinevat hoitaa asian, kunhan olet laittanut asiakastietosi niille varattuun paikkaan nimimerkkisi profiiliin.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle
  • ?!

    Lähettelin sinulle yksityisviestiä Turvapaketin laskutusta koskien, että asiakas saatiin kuntoon. 🙂
  • Aivan sama homma jatkuu. Eikös sähköiset sydeemit toimi keskenään. Mulle myytiin mobiiliverkkoliittymä puhelimessa ja sen kylkeen tuli joku turvapaketti mukaan jonka voi aktivoida tai ei. 

    Peruin dataliittyman kun ei kuulunut mun seuduilla, mutta näköjään turvapakettia laskutetaan  edelleen vaikka sitä ei ole koskaan kukaan käynyt AKTIVOIMASSA. Miksi tätä turvapakettia ei voitu perua samalla kun liittymä peruttiin. Ymmärsin että turvapakettia ei myöskään laskuketa jos sitä ei käytetä.

    Miten tästä laskusta pääsee eroon??
    Kunniamerkki +3
  • ? Turvapaketin sopimus laskuttuu vaikkei sitä itsessään ladattaisi käyttöön millekään laitteelle. Laitatko asiakasnumerosi profiiliisi niin voisin katsoa asian kuntoon?
  • Done, pls katsotko miksi toi laitettiin tulemaan vaikka kerroin puhelinmyyjälle etten tarvi mitn turvapakettia.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Moro! Kurkkasin tuon tapauksen läpi ja siinä on käynyt tilauksen perumisen kanssa joku väärinkäsitys ilmeisesti. Tuohon tilaukseen en näin pitkän ajan jälkeen oikein muuta voi kommentoida kuin, että tilauksen jälkeen on tullut myös kirjallinen tilausvahvistus sähköpostiin ja siinä on etämyynnin peruutusohjeet mukana.

    Hoidin nyt tuon sopimuksen ja siihen liittyvät velvoitteet pois päiväjärjestyksestä. Jos tulee kysyttävää niin laita vaikka yksityisviestiä niin voidaan jatkaa saman henkilön kanssa. 🙂
  • Osallistu keskusteluun