turvapaketti

  • 20 huhtikuu 2017
  • 1 kommentti
  • 311 katselukerrat

Hankin pc-koneelleni uuden turvapaketin. Sen asentamisen kanssa tuli ongelma! Se kysyy tilauskoodia, enkä ole sellaista saanut. Chat-palvelun kautta sain tietää, että sellaista ei enää anneta. Mitä teen kun asennus kuitenkin kysyy sitä, enkä pääse eteenpäin?
Asiakasnumeroni on xxxxxxxxxx ja turvapaketin tilausnumero xxxxxxxx

EDIT: poistettu asiakastietoja /Mits

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heippa! Ihan ensialkuun mainitsen siitä, että ethän täällä julkisella keskustelupalstalla julkaise asiakastietojasi 🙂

Oletko kokeillut asentaa koko Turvapaketin ihan uudelleen tietokoneellesi? Niin, että poistat sen nyt koneella olevan ohjelman ja alusta asti asennat tämän ohjeen mukaan:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/turvapaketti/ohje/asennus-windows/

Osallistu keskusteluun