Vastattu

uusi pilvilinna

  • 10 toukokuu 2016
  • 7 kommenttia
  • 288 katselukerrat

juu kiitos vain, sain linkin tuohon uuteen pilvilinnaan, mutta kun klikkasin linkkia, niin tuli herja, että linkki vanhentunut????
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 10 toukokuu 2016, 12:45

Jos linkki ei toimi, saat resetoitua salasanasi Pilvilinna Plus palvelua varten myös seuraavasti: Mene Elisa Pilvilinna web-käyttöliittymään osoitteeseen https://pilvilinna.saunalahti.fi ja klikkaa linkiä ”Unohditko salasanasi?”. Anna sähköpostiosoitekenttään se sähköpostiosoite, joka on Pilvilinnan käyttäjätunnuksesi. Saat sähköpostiin viestin, joka sisältää salasanan palautukseen tarvittavan linkin. Klikkaamalla linkkiä pääset sivulle, johon voit syöttää uuden salasanan. Nyt voit syöttää uuden salasanan web-käyttöliittymään https://pilvilinna.saunalahti.fi. Käyttöliittymä pyytää sua syöttämään turvakoodin sille varattuun kenttään, voit pyytää uutta koodia klikkaamalla sivulla olevaa linkkiä ja saat koodin sähköpostiin. Syöttämällä turvakoodin, palvelu on käytössä.

Kun kirjaudut sisään uuteen palveluun uudella salasanalla osoitteessa pilvilinna.elisa.fi, pitäisi palvelun automaattisesti tarjota tiedostojen siirtämisen aloittamista vanhasta palvelusta uuteen, jos sinulla on tallennettuja tiedostoja vanhassa palvelussa. Tiedostojen siirto tulee hyväksyä antamalla vanhan Pilvilinna-palvelusi salasana. Tämä kirjautuminen tulee suorittaa tietokoneella selaimen kautta tuohon osoitteeseen, eli mobiililaitteella ei onnistu tuo siirron aloittaminen.
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jos linkki ei toimi, saat resetoitua salasanasi Pilvilinna Plus palvelua varten myös seuraavasti: Mene Elisa Pilvilinna web-käyttöliittymään osoitteeseen https://pilvilinna.saunalahti.fi ja klikkaa linkiä ”Unohditko salasanasi?”. Anna sähköpostiosoitekenttään se sähköpostiosoite, joka on Pilvilinnan käyttäjätunnuksesi. Saat sähköpostiin viestin, joka sisältää salasanan palautukseen tarvittavan linkin. Klikkaamalla linkkiä pääset sivulle, johon voit syöttää uuden salasanan. Nyt voit syöttää uuden salasanan web-käyttöliittymään https://pilvilinna.saunalahti.fi. Käyttöliittymä pyytää sua syöttämään turvakoodin sille varattuun kenttään, voit pyytää uutta koodia klikkaamalla sivulla olevaa linkkiä ja saat koodin sähköpostiin. Syöttämällä turvakoodin, palvelu on käytössä.

Kun kirjaudut sisään uuteen palveluun uudella salasanalla osoitteessa pilvilinna.elisa.fi, pitäisi palvelun automaattisesti tarjota tiedostojen siirtämisen aloittamista vanhasta palvelusta uuteen, jos sinulla on tallennettuja tiedostoja vanhassa palvelussa. Tiedostojen siirto tulee hyväksyä antamalla vanhan Pilvilinna-palvelusi salasana. Tämä kirjautuminen tulee suorittaa tietokoneella selaimen kautta tuohon osoitteeseen, eli mobiililaitteella ei onnistu tuo siirron aloittaminen.
ei pyytänyt turvakoodia, eikä siis myöskään tarjonnut tiedostojen siirtämistä....
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Ja käytit siis Pilvilinnaa juuri tietokoneen kautta? 🙂
kyllä käytin
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Mikä selain oli kyseessä? Tuo ilmoitus tulee pop uppina, joten joillain asiakkailla on ollut sen kanssa ongelmaa esim. IE:llä. 🙂 Kokeile siis sama toisella selaimella ja/tai tarkista, että pop upit on sallittu.
ei onnistu silläkään keinolla, nyt alan kyllästyä tähän. Olen käyttänyt jo tuntitolkulla aikaa teidän ongelmien selvittelyyn
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Aivan. Eli pop upit oli varmasti myös salittu? Tuleeko sinulle mitään vastaavaa ilmoitusta tai jotain tiettyä herjaa kun kirjaudut uudelle palvelulle? Ymmärrän kyllä ärsytyksen, mutta asiaa pyritään toki selvittelemään. 🙂 Voisi olla tässä vaiheessa järkevintä, että kirjaat meille yksityisviestin elisa.to/viestipalstatiimille ja kerrot mitä olet jo testannut,millä selaimilla sekä mitä silloin tapahtui.

Jatketaan siitä 🙂

Osallistu keskusteluun