Bugi: Digiboksi 7800 Katso nyt-valikon kautta avatun tallenteen poistamisen seurauksena

  • 13 July 2021
  • 4 kommenttia
  • 121 katselukerrat

Käyttäjätaso 4

Löysin bugin, jonka olen löytänyt joskus aiemminkin, mutten ole viitsinyt raportoida.

  1. Avaa Katso nyt-valikon kautta sellainen tallenne, jolle on tuplajaksoja
  2. Poista kaikki jaksot
  3. Sulje valikko stop- tai takaisin-napilla
  4. En ottanut virhettä talteen, mutta sisältö ulkomuistista: Tallennus ei onnistunut: undefined

Tuon saa esiin yhdenkin tallenteen kanssa sopivasti painelemalla Katso nyt -valikosta lähtien.

Nyt jos joku kysyy miten tuollainen tilanne ylipäätään pääsee syntymään: Esim. A-studiot niputtuu joskus yhteen. En tosiaan halua säilyttää niitä katsomisen jälkeen enkä edes katso niiden uusintoja.

Että näin… Eihän tuo estä minkään toimimista, workaroundina pitää avata koko tallennevalikko uudestaan. Ikävästi häiritsee joka kerta, kun ei muista kiertää pidempää reittiä Katso nyt-valikossa näkyvään tallenteeseen.

 


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Jopas :open_mouth:  ei ollut tullutkaan tämä aiemmin itselleni vastaan. Ja tämä oli tapahtunut useampaan kertaan? :thinking:  Tuleeko bugi vastaan aina kun kokeilet tallenteiden poistoa näin, vai vain satunnaisesti? Olitko varmuuden vuoksi kokeillut täältä sivulta löytyviä vianrajaustoimenpiteitä, kuten digiboksin palauttamista tehdasasetuksille?

Käyttäjätaso 4

En ole resetoinut, koska wifin salasanan syöttäminen on niin tuskallista. Ethernet-kaapelia ei nyt saa järkevästi tuohon sijaintiin, se onnistunee parin vuoden päästä.

Toistuu joka kerta, kun noudattaa tuota kaavaa. Näyttää siltä, että Katso nyt-valikon kautta mentäessä tallenteet-näkymä ei lataudu taustalle odottamaan paluuta. Se koittaa kai palata siihen tallenteeseen, jota ei enää ole.

Eikö tämä toistu kellään muulla?

Enkä oikein usko, että johtuu beta-testauksestakaan, koska tämä vika ei ole mitenkään uusi. En edes muista aikaa, jolloin tuolla tavoin poistamalla olisi toiminut oikein.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Kiitos vastauksesta, viedään tästä tietoa eteenpäin ja tutkitaan tarkemmin onko jokin yleinen häiriö kyseessä. Varmuuden vuoksi kannattaa noita @draakki :n neuvoa vianrajaustoimenpiteitä testata, varsinkin jos alkaa kunnolla häiritsemään tuo.

Käyttäjätaso 4

Testasin äsken Katso nyt-näkymän kautta. Poistin ensin tuoreemman, sitten vanhemman. Tarkka virheilmoitus on “Ohjelmaa ei voida tallentaa: undefined”.

Kävin tätä ennen tallenna-valikossa, eli ei sitäkään kautta alustunut taustalle odottamaan mitään. Tallenteet oli katsomattomia.

Nyt lepotilasta, mutta kuumimpina päivinä pidin laitteet kokonaan sammutettuna vähentääkseni mahdollisimman paljon lämmöntuottoa. Tällöinkin ongelma esiintyi.

Ethernet-kaapelilla kokeilu on kaukaa haettua. Resetointia ja muistin alustusta voisi kokeilla joskus paremmalla ajalla. Modeemin toiminnalla en näe tähän mitään yhteyttä.

Yhden tallenteen kanssa en saa vikaa toistumaan. Ehkä se on korjaantunut vuosien aikana.