Käytössä Netgem N7800 sekä B 315 reititin. Kaikki mahdolliset alustukset, tehdas asetuksien palautukset, resetoinnit tehty. Reitittimen sijoittamisen muutokset yms kokeiltu. Johdot otettu pois, laitettu takaisin. Päivitykset ajantasalle. Siitä huolimatta nykyään lähes koko ajan herjaa yhteys virhettä 11, tallenteisiin ei pääse tai niiden lataaminen kestää luvattoman kauan. Aitioon, Netflixiin sen kummemmin kuin Viaplaykään ei näy, kuva pykii, välillä häviää ääni sitten kuva. Lataus "hyrrä" pyörii ruudussa. Joskus kuva palautuu joskus ei tapahdu mitää, vaan koko roska pitää sammuttaa. Vinkkejä? Olen näissä asioissa melko kädetön.
Moi ja tervetuloa OmaYhteisöön
Ikävältä kuullostaa Oliko sulla Elisa Viihde kytketty langattomasti vai verkkokaapelilla tohon reitittimeen? Jos langattomasti niin kuinka hyvin WiFi signaali tulee boksille saakka? Sen voit tarkastaa digiboksin Asetukset valikosta kohdasta Diagnostiikka → Laatu
On yhdistetty kaapelilla.
On yhdistetty kaapelilla.
Aivan, oletko kokeillut vielä tuosta Huawei B315 reitittimestä eri LAN-porttia tai eri ethernet-kaapelia laitteiden välille?
Juu ohjeiden mukaan on kokeiltu eri LAN-portit, sekä hommattiin uusi kaapelikin, samalla tavalla käyttäytyy. Nyt kokeillaan uutta boxia, jos se ei auta niin pitää kuulemma laittaa reititin myös vaihtoon . Toivotaan, että vika olisi boksissa. Mutta ainakin nyt ongelmaan yritetään löytää Elisan puolelta apu
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi