Vaihdoin juuri premiumboxin kiinni, se ajoi päivitykset ja kaikinpuolin muuten toimii, mutta tallennekansio on tyhjä.
Mitä pitäisi tehdä?
Vaihdoin juuri premiumboxin kiinni, se ajoi päivitykset ja kaikinpuolin muuten toimii, mutta tallennekansio on tyhjä.
Mitä pitäisi tehdä?
Sopimustasi ei ole siirretty uudelle boksille, tai siinä on mennyt jotain väärin.
Nopein keino korjata tilanne on soittaa vikapalveluun, niin korjaavat tuon kyllä ihan puhelun aikana.
010 190 240 (mpm/pvm) Tuolla oli jotain nauhoitteita jonka jälkeen pääsee vikapalveluun.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi