Vastattu

Päivitys looppi

  • 11 huhtikuu 2019
  • 45 kommenttia
  • 1915 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

45 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Viihteen kaukosäätimissä toki on myös GUIDE-nappi mistä ohjelmaopas avautuu.
Täs ei oo mikä avais ohjelmaoppaan. Kyseisen kanavan ohjelmatiedot kyl aukee menun oikeella puolella olevalla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Äh, toi on toi ensimmäinen versio kaukosäätimestä. Uudemmissa löytyy erillinen nappi EPG:lle, saatavilla täältä :)

Ja toi Menun vajaavuus ei ihan normaalille omaan silmään näytä, olkoonkin vain että boksi ei ole aktiiviseen soppariin liitetty. Koita palautella tehdasasetukset jos lataisi vähän enemmän sisältöä sinne?
Kokkeilin mut ei auttanu. Pitää kokeilla vielä sitä hard resettiä boksin keulasta.
Ei vaikutusta asiaan vaikka hard reset, sisäisen muistin nollaus, jne. Etusivu pysyy viel tällasena:

Ajattelin antaa Elisan viihteelle uuden mahdollisuuden vuosien jälkeen ja jäin samaan boot-looppiin. Boxi käynnistyi normaalisti kun yhdistin wlaniin alkoi päivityksiä tippumaan kaikki meni hyvin kunnes yritti ladata 8.4.03-120 jonka jälkeen laite vain vilkuttaa tervetuloa sivua. Resetin jälkeen yhdistää automaattisesti wlaniin ja alkaa lataamaan samaa päivitystä ja taas ollaan jumissa. Mikäs tähän oli aiempi ratkaisu?

Tää oli ratkaisu. Sen jälkeen veti päivityksiä eteenpäin. Boksi vieläkin käytössä, tosin en pidä netissä ku ei oo tarvetta sen olla netissä niin mitä suotta. Pistäpä kyselyä eteenpäin.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi B K

Boksissasi on aika vanha firmis, 7.2.01-784. Tuota ei saa suoraan päivitettyä uusimpaan tällä hetkellä, laitoin sinulle asetuksiin 7.6.01-109 firmiksen, johon päivitys onnistuu. Boksisi on ilmeisesti ollut useita vuosia käyttämättömänä.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki

Ajattelin antaa Elisan viihteelle uuden mahdollisuuden vuosien jälkeen ja jäin samaan boot-looppiin. Boxi käynnistyi normaalisti kun yhdistin wlaniin alkoi päivityksiä tippumaan kaikki meni hyvin kunnes yritti ladata 8.4.03-120 jonka jälkeen laite vain vilkuttaa tervetuloa sivua. Resetin jälkeen yhdistää automaattisesti wlaniin ja alkaa lataamaan samaa päivitystä ja taas ollaan jumissa. Mikäs tähän oli aiempi ratkaisu?

 

Vaihtelevia vikoja näissä on ollut. Tässäkin ketjussa oli alunperin niin vanha firmis, ettei sitä automaattisesti saanut päivitettyä.

 

Koitappa tätä ensimmäiseksi:

Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivitysten tarkistaminen

Tapa 1: Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Ss-miehen ongelma on aivan sama mitä mulla oli alunperin. Eli boksissa on vanha firmis ja lähti päivittelee niitä hyvin kunnes jää jumii tohon yhteen. Sit ku annatte sille ton firmiksen mitä mulleki niin jatkaa siitä eteenpäin oikein iloisesti. Ei tartte tehdä mitään turhia kikkoja. Mä tein mulle vaikka mitkä kikat sillon ja ainoa joka auttaa on ton firmiksen antaminen (7.6.01-109) Elisalta niin homma jatkuu taas. Tai jos ei tolla toimi niin pari vuotta saattanu tehdä vaikutusta.

Koitappa tätä ensimmäiseksi:

Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivitysten tarkistaminen

Tapa 1: Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Tätä koitettu useampaan otteeseen ja niinkuin tuola aiemmin mainitsin jämähtää kohtaan jossa yrittää päivittää tuota uusinta versiota “upgrader 7.5.00.3” → 8.4.03-120

 

Koitettu pitää virtoja poissa, kokeiltu toisella muuntajalla, wifi tukiasema pois käytöstä, verkkokaapeli kiinni, irti jne.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2

Olisikos eilinen täysikuu puolivarjopimennyksineen aiheuttanut ongelmia? :wink:
Joskus tuntuu, että kaikki saattaa vaikuttaa mitä ihmeellisemmin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @ss-mies ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Lisäiletkö profiiliisi yksityisiin muistiinpanoihin tuon boksin MAC S/N koodin niin vilaistaan jos saataisiin täältä nytkähtämään eteenpäin? :) 

Itellä on kanssa samanlaista vikaa Upgrader 7.1.2.13 kanssa, otin boxin pitkästä aikaan käyttöön ja haluaisin saada netflixin näkymään, mutta ei päästä päivytystä asentamaan vaan pyrkii yhdistämään USB laitteelle.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Itellä on kanssa samanlaista vikaa Upgrader 7.1.2.13 kanssa, otin boxin pitkästä aikaan käyttöön ja haluaisin saada netflixin näkymään, mutta ei päästä päivytystä asentamaan vaan pyrkii yhdistämään USB laitteelle.

Moro @Tahis ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Olitko jo koittanut nuo sisäisen muistin alustukset ja tehdasasetusten palautukset ja niiden perään tuon pakotetun ohjelmistopäivityksen? Ohjeet löytyy täältä :) Jos ei apuja, niin lisäile profiiliisi asiakasnumero niin katsotaan jos saataisiin tätä kautta edistymään :) 

Vieläkin pyrkii hakemaan päivitystä USB laitteelta, jolloin pysähtyy "Error P5" asiakasnumero lisätty profiiliin

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Vieläkin pyrkii hakemaan päivitystä USB laitteelta, jolloin pysähtyy "Error P5" asiakasnumero lisätty profiiliin

Lisäätkö vielä yksityisiin muistiinpanoihin tuon digiboksin pohjassa olevan MAC (S/N) koodin? :) 

Vieläkin pyrkii hakemaan päivitystä USB laitteelta, jolloin pysähtyy "Error P5" asiakasnumero lisätty profiiliin

Lisäätkö vielä yksityisiin muistiinpanoihin tuon digiboksin pohjassa olevan MAC (S/N) koodin? :) 

Lisätty.. :) 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Mikä tuon boksin malli on? Kuinka vanha se on ja onko se ollut koskaan käytössä?

Kyselen siksi, että tuolla mac-osoitteella löytyy järjestelmistämme hyvin vähän tietoa.

 

Huom! Sopimuksettomalla laitteella ei voi katsoa Netflixiä, laite toimii vain tavallisena DVB-digiboksina.

Iha täysin varma en ole onko loota ollut koskaan käytössä ja on ainakin yli 5 vuotta vanha. Malli on N7700-T2C-4-D

Käyttäjätaso 3

Laitat

Iha täysin varma en ole onko loota ollut koskaan käytössä ja on ainakin yli 5 vuotta vanha. Malli on N7700-T2C-4-D

 

No jopas nyt, olisiko sinun mahdollista vaikka laittaa meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi  niin voitaisiin tarkemmin tuota sinun sopimusta kurkata yhdessä? :relaxed:

Osallistu keskusteluun