Onko ideoita? Nappi pohjassa käynnistys tehty, lisäks alustettu sisäinen muisti ja palautettu tehdasasetukset. Silti jatkuu sama homma.
Päivityksen numero: 8.4.03-73
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi BK_viihde
Katso alkuperäinen viestiVastauksen tähän kysymykseen jakoi BK_viihde
Katso alkuperäinen viestiAjattelin antaa Elisan viihteelle uuden mahdollisuuden vuosien jälkeen ja jäin samaan boot-looppiin. Boxi käynnistyi normaalisti kun yhdistin wlaniin alkoi päivityksiä tippumaan kaikki meni hyvin kunnes yritti ladata 8.4.03-120 jonka jälkeen laite vain vilkuttaa tervetuloa sivua. Resetin jälkeen yhdistää automaattisesti wlaniin ja alkaa lataamaan samaa päivitystä ja taas ollaan jumissa. Mikäs tähän oli aiempi ratkaisu?
Tää oli ratkaisu. Sen jälkeen veti päivityksiä eteenpäin. Boksi vieläkin käytössä, tosin en pidä netissä ku ei oo tarvetta sen olla netissä niin mitä suotta. Pistäpä kyselyä eteenpäin.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi B K
Boksissasi on aika vanha firmis, 7.2.01-784. Tuota ei saa suoraan päivitettyä uusimpaan tällä hetkellä, laitoin sinulle asetuksiin 7.6.01-109 firmiksen, johon päivitys onnistuu. Boksisi on ilmeisesti ollut useita vuosia käyttämättömänä.
Ajattelin antaa Elisan viihteelle uuden mahdollisuuden vuosien jälkeen ja jäin samaan boot-looppiin. Boxi käynnistyi normaalisti kun yhdistin wlaniin alkoi päivityksiä tippumaan kaikki meni hyvin kunnes yritti ladata 8.4.03-120 jonka jälkeen laite vain vilkuttaa tervetuloa sivua. Resetin jälkeen yhdistää automaattisesti wlaniin ja alkaa lataamaan samaa päivitystä ja taas ollaan jumissa. Mikäs tähän oli aiempi ratkaisu?
Vaihtelevia vikoja näissä on ollut. Tässäkin ketjussa oli alunperin niin vanha firmis, ettei sitä automaattisesti saanut päivitettyä.
Koitappa tätä ensimmäiseksi:
Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivitysten tarkistaminen
Tapa 1: Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.
Ss-miehen ongelma on aivan sama mitä mulla oli alunperin. Eli boksissa on vanha firmis ja lähti päivittelee niitä hyvin kunnes jää jumii tohon yhteen. Sit ku annatte sille ton firmiksen mitä mulleki niin jatkaa siitä eteenpäin oikein iloisesti. Ei tartte tehdä mitään turhia kikkoja. Mä tein mulle vaikka mitkä kikat sillon ja ainoa joka auttaa on ton firmiksen antaminen (7.6.01-109) Elisalta niin homma jatkuu taas. Tai jos ei tolla toimi niin pari vuotta saattanu tehdä vaikutusta.
Koitappa tätä ensimmäiseksi:
Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivitysten tarkistaminen
Tapa 1: Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.
Tätä koitettu useampaan otteeseen ja niinkuin tuola aiemmin mainitsin jämähtää kohtaan jossa yrittää päivittää tuota uusinta versiota “upgrader 7.5.00.3” → 8.4.03-120
Koitettu pitää virtoja poissa, kokeiltu toisella muuntajalla, wifi tukiasema pois käytöstä, verkkokaapeli kiinni, irti jne.
Olisikos eilinen täysikuu puolivarjopimennyksineen aiheuttanut ongelmia?
Joskus tuntuu, että kaikki saattaa vaikuttaa mitä ihmeellisemmin.
Moro
Itellä on kanssa samanlaista vikaa Upgrader 7.1.2.13 kanssa, otin boxin pitkästä aikaan käyttöön ja haluaisin saada netflixin näkymään, mutta ei päästä päivytystä asentamaan vaan pyrkii yhdistämään USB laitteelle.
Itellä on kanssa samanlaista vikaa Upgrader 7.1.2.13 kanssa, otin boxin pitkästä aikaan käyttöön ja haluaisin saada netflixin näkymään, mutta ei päästä päivytystä asentamaan vaan pyrkii yhdistämään USB laitteelle.
Moro
Vieläkin pyrkii hakemaan päivitystä USB laitteelta, jolloin pysähtyy "Error P5" asiakasnumero lisätty profiiliin
Vieläkin pyrkii hakemaan päivitystä USB laitteelta, jolloin pysähtyy "Error P5" asiakasnumero lisätty profiiliin
Lisäätkö vielä yksityisiin muistiinpanoihin tuon digiboksin pohjassa olevan MAC (S/N) koodin? :)
Vieläkin pyrkii hakemaan päivitystä USB laitteelta, jolloin pysähtyy "Error P5" asiakasnumero lisätty profiiliin
Lisäätkö vielä yksityisiin muistiinpanoihin tuon digiboksin pohjassa olevan MAC (S/N) koodin? :)
Lisätty.. :)
Mikä tuon boksin malli on? Kuinka vanha se on ja onko se ollut koskaan käytössä?
Kyselen siksi, että tuolla mac-osoitteella löytyy järjestelmistämme hyvin vähän tietoa.
Huom! Sopimuksettomalla laitteella ei voi katsoa Netflixiä, laite toimii vain tavallisena DVB-digiboksina.
Iha täysin varma en ole onko loota ollut koskaan käytössä ja on ainakin yli 5 vuotta vanha. Malli on N7700-T2C-4-D
Laitat
Iha täysin varma en ole onko loota ollut koskaan käytössä ja on ainakin yli 5 vuotta vanha. Malli on N7700-T2C-4-D
No jopas nyt, olisiko sinun mahdollista vaikka laittaa meille yksityisviestiä
Minulla ei ole Elisa Viihde sopimus voimassa. Olen käyttänyt vuoden verran N7700-TC-4-D digiboksia ongelmitta. WLAN on ollut kytkettynä. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä laite kysyi päivitetäänkö ja vastasin ei. Seuraavana päivä laite jäi samanlaiseen boot-looppiin kuin tässä ketjussa on edellä kerrottu. Olen tehnyt ohjelmistopäivityksen ja tehdasasetusten palautuksen useita kertoja ohjeen mukaan https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/. Laite päivittää versioon 8.4.03-135, Upgrader V8.4.02.17. Käynnistettäessä tulee sininen ruutu jossa elisa VIIHDE logo, sen jälkeen alas teksti Tervetuloa, ja uudelleen sininen ruutu, jossa elisa VIIHDE logo. Jää tähän looppiin. Olen kokeillut resetoinnin jälkeen ilman WLAN:a (ei WLAN asetuksia laitteeseen ja varmuudeksi WLAN purkki virrattomaksi) ja WLAN:n kanssa. Mikäs tähän on ratkaisu? Voin lähettää MAC-osoitteen.
Morjes
Jos pistät OmaYhteisön profiilisi Elisan asiakasnumerosi (jos sinulla on semmoinen vielä voimassa) ja yksityisiin muistiinpanoihin tuon digiboksin pohjassa olevan MAC (S/N) koodin niin voidaan kurkata tilanne, mutta en uskalla luvata satavarmaksi että saadaan tuo päivitys ajettua katsotaan!
Morjes
Jos pistät OmaYhteisön profiilisi Elisan asiakasnumerosi (jos sinulla on semmoinen vielä voimassa) ja yksityisiin muistiinpanoihin tuon digiboksin pohjassa olevan MAC (S/N) koodin niin voidaan kurkata tilanne, mutta en uskalla luvata satavarmaksi että saadaan tuo päivitys ajettua katsotaan!
Laitoin pyytämäsi tiedot profiiliini. Kiitos jo etukäteen
Morjes
Jos pistät OmaYhteisön profiilisi Elisan asiakasnumerosi (jos sinulla on semmoinen vielä voimassa) ja yksityisiin muistiinpanoihin tuon digiboksin pohjassa olevan MAC (S/N) koodin niin voidaan kurkata tilanne, mutta en uskalla luvata satavarmaksi että saadaan tuo päivitys ajettua katsotaan!
Laitoin pyytämäsi tiedot profiiliini. Kiitos jo etukäteen
Otimme tämän selvitykseen, palataan asiaan!
Oliko sulla minkälaisessa käytössä tuo digiboksi nyt muuten ollut?
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi