Vikailmoitus...
...tehty 20.8.2014. Ei oo Elisa viittiny ottaa vielä yhteyttä, muuten kuin "palvelupyyntö vastaanotettu" viestillä. Oonkohan mä vähä niinku semmonen hätähousu kun JO näin kahden viikon odottelun jälkeen rupeen vaatimaan asiakaspalvelua?
Laskut kyllä tulee ajallaan...
Laskut kyllä tulee ajallaan...
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Hei, nopein tapa saada vikailmoitus käsiteltyä on soittaa, vaikka yöaikaan.
Lomakkeissa on paikoin ruuhkaa.
Lomakkeissa on paikoin ruuhkaa.
A
hpguru kirjoitti:Eiköhän nyt ole ruuhkaa myös puhelinpalvelussa.:(
Hei, nopein tapa saada vikailmoitus käsiteltyä on soittaa, vaikka yöaikaan.
Lomakkeissa on paikoin ruuhkaa.
antero kirjoitti:Aina välillä puhelinpalvelussakin on ruuhkaa mutta fakta on, että harvoin mikään asia selviää pelkästään sillä, että asiakas täyttää lomakkeen ja elisa hoitaa loput. Usein tulee tarve kysyä lisätietoja asiakkaalta ja jos kontaktitapa on sähköposti, niin koko "tapauksen" läpimenoaika muodostuu todella pitkäksi.
hpguru kirjoitti:Eiköhän nyt ole ruuhkaa myös puhelinpalvelussa.:(
Hei, nopein tapa saada vikailmoitus käsiteltyä on soittaa, vaikka yöaikaan.
Lomakkeissa on paikoin ruuhkaa.
"yhdellä puhelinsoitolla" asiat selviävät paljon jouhevammin.
sakarialanne kirjoitti:Tuossa tekstissäsi lienee kirjoitusvirhe. Tekstin lienee olleen tarkoitettu: "Aina puhelinpalvelussakin on ruuhkaa..."
antero kirjoitti:Aina välillä puhelinpalvelussakin on ruuhkaa mutta fakta on, että harvoin mikään asia selviää pelkästään sillä, että asiakas täyttää lomakkeen ja elisa hoitaa loput. Usein tulee tarve kysyä lisätietoja asiakkaalta ja jos kontaktitapa on sähköposti, niin koko "tapauksen" läpimenoaika muodostuu todella pitkäksi.
hpguru kirjoitti:Eiköhän nyt ole ruuhkaa myös puhelinpalvelussa.:(
Hei, nopein tapa saada vikailmoitus käsiteltyä on soittaa, vaikka yöaikaan.
Lomakkeissa on paikoin ruuhkaa.
"yhdellä puhelinsoitolla" asiat selviävät paljon jouhevammin.
Juu kyllä asiat selviävät varmaan jouhevammin "yhdellä puhelinsoitolla", mutta kävikö elisalaisella mielessä, että asiakkaalla voisi olla syy ja sairaus miksi ei voi edes kuiskata saati sitten puhua puhelimeen toistaiseksi?
Jep kirjoitti:Kyllä varmaankin tällaisiakin tapauksia on.
Juu kyllä asiat selviävät varmaan jouhevammin "yhdellä puhelinsoitolla", mutta kävikö elisalaisella mielessä, että asiakkaalla voisi olla syy ja sairaus miksi ei voi edes kuiskata saati sitten puhua puhelimeen toistaiseksi?
Vielä merkittävämpi syy jättää puhelut tekemättä on se ,että se maksaa kohtuuttomasti. Olisi eri asia , jos puhelut olisivat ilmaisia tai jos soitto tulisi Elisalta päin. Minusta on väärin , että asiakas joutuu maksamaan useiden kymmenien eurojen puhelumaksut selvittäessään vikaa ja varsinkin , kun vika on Elisan laitteissa. No ainahan sitä voi vaatia hyvitystä puhelumaksuista , mutta on varsin epävarmaa saako sellaista ja kuinka suurella viiveellä.
Hei.
minulla on nyt se uusi digiboksi, mutta se ei toimii kunnolla. Aina kun katson jotain tallennettu ohjelma niin se ohjelma katkea kesken katselu aikaa ja pomppi ykkös kanavalle. näin minä joudun laittaa uudelleen ohjelma pyörii ja odotan uutta katkoa.
Voisitteko korjaa ongelman. Kiitis
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi