Kysymys

Vikailmoitus...

  • 4 September 2014
  • 8 kommenttia
  • 2202 katselukerrat

...tehty 20.8.2014. Ei oo Elisa viittiny ottaa vielä yhteyttä, muuten kuin "palvelupyyntö vastaanotettu" viestillä. Oonkohan mä vähä niinku semmonen hätähousu kun JO näin kahden viikon odottelun jälkeen rupeen vaatimaan asiakaspalvelua?

Laskut kyllä tulee ajallaan...

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei, nopein tapa saada vikailmoitus käsiteltyä on soittaa, vaikka yöaikaan.

Lomakkeissa on paikoin ruuhkaa.
hpguru kirjoitti:
Hei, nopein tapa saada vikailmoitus käsiteltyä on soittaa, vaikka yöaikaan.

Lomakkeissa on paikoin ruuhkaa.

Eiköhän nyt ole ruuhkaa myös puhelinpalvelussa.:(
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23
antero kirjoitti:
hpguru kirjoitti:
Hei, nopein tapa saada vikailmoitus käsiteltyä on soittaa, vaikka yöaikaan.

Lomakkeissa on paikoin ruuhkaa.

Eiköhän nyt ole ruuhkaa myös puhelinpalvelussa.:(

Aina välillä puhelinpalvelussakin on ruuhkaa mutta fakta on, että harvoin mikään asia selviää pelkästään sillä, että asiakas täyttää lomakkeen ja elisa hoitaa loput. Usein tulee tarve kysyä lisätietoja asiakkaalta ja jos kontaktitapa on sähköposti, niin koko "tapauksen" läpimenoaika muodostuu todella pitkäksi. 

"yhdellä puhelinsoitolla" asiat selviävät paljon jouhevammin.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8
sakarialanne kirjoitti:
antero kirjoitti:
hpguru kirjoitti:
Hei, nopein tapa saada vikailmoitus käsiteltyä on soittaa, vaikka yöaikaan.

Lomakkeissa on paikoin ruuhkaa.

Eiköhän nyt ole ruuhkaa myös puhelinpalvelussa.:(

Aina välillä puhelinpalvelussakin on ruuhkaa mutta fakta on, että harvoin mikään asia selviää pelkästään sillä, että asiakas täyttää lomakkeen ja elisa hoitaa loput. Usein tulee tarve kysyä lisätietoja asiakkaalta ja jos kontaktitapa on sähköposti, niin koko "tapauksen" läpimenoaika muodostuu todella pitkäksi. 

"yhdellä puhelinsoitolla" asiat selviävät paljon jouhevammin.

Tuossa tekstissäsi lienee kirjoitusvirhe. Tekstin lienee olleen tarkoitettu: "Aina puhelinpalvelussakin on ruuhkaa..."
Juu kyllä asiat selviävät varmaan jouhevammin "yhdellä puhelinsoitolla", mutta kävikö elisalaisella mielessä, että asiakkaalla voisi olla syy ja sairaus miksi ei voi edes kuiskata saati sitten puhua puhelimeen toistaiseksi?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jep kirjoitti:
Juu kyllä asiat selviävät varmaan jouhevammin "yhdellä puhelinsoitolla", mutta kävikö elisalaisella mielessä, että asiakkaalla voisi olla syy ja sairaus miksi ei voi edes kuiskata saati sitten puhua puhelimeen toistaiseksi?

Kyllä varmaankin tällaisiakin tapauksia on.

Vielä merkittävämpi syy jättää puhelut tekemättä on se ,että se maksaa kohtuuttomasti.  Olisi eri asia , jos puhelut olisivat ilmaisia tai jos soitto tulisi Elisalta päin. Minusta on väärin , että asiakas joutuu maksamaan useiden kymmenien eurojen puhelumaksut selvittäessään vikaa ja varsinkin , kun vika on Elisan laitteissa. No ainahan sitä voi vaatia hyvitystä puhelumaksuista , mutta on varsin epävarmaa saako sellaista ja kuinka suurella viiveellä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Voi minulle tai meille modeillekin ilmoittaa viestillä ongelmansa ja yhteystietonsa jos rupeaa vielä kestämään
  •                                                                   

                                                                               Hei.

    minulla on nyt se uusi digiboksi, mutta se ei toimii kunnolla. Aina kun katson jotain tallennettu ohjelma niin se ohjelma katkea kesken katselu aikaa ja pomppi ykkös kanavalle. näin minä joudun laittaa uudelleen ohjelma pyörii ja odotan uutta katkoa.

    Voisitteko korjaa ongelman. Kiitis