Vastattu

Elisa Viihde Ruutu+ sovellus toimimaan

  • 11 December 2018
  • 4 kommenttia
  • 937 katselukerrat

Hei! Aiemmin oli teidän kautta Ruutu+, mutta tämä loppui 1.9.2018. Tämän jälkeen Elisa Viihteen ruutu+ sovellus ei ole toiminut. Kuulin tänään Elisan asiakaspalvelijalta, että Teillä olisi joku kikka tähän, että sovellus alkaa jälleen pelittää.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi BK_viihde 11 December 2018, 20:34

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12
Tarkoitatko Viihteen digiboksilla olevaa Ruutu-sovellusta? Sinne kirjaudutaan ruutu+ tunnuksilla, mitkä saat osoitteesta https://www.ruutu.fi/

Puhelimella sama tilanne, tunnukset ruudusta.
Tarkotan. Tilasin saman tien ruutu.fi kautta uudelleen tunnukset. Olin aiemmin aina joulukuun 2016 loppuun asti suoraan ruudun asiakkaana. Hommasin loppuvuodesta 2016 elisa viihteen ja huomasin sovelluksen, kun itselläni on vuonna 2014 ostettu samsungin tv, tässä kuitenkin niin vanha softa eikä päivitystä tule, niin hommasin elisa viihteen helpottamaan ongelmaa. Tämä toimikin vielä syyskuun muutaman kalenteripäivän loistavasti tällä viihteen omalla sovelluksella. Nyt joudun chromecastia käyttämään että näen sovelluksen. Nämä uudet "Ruudun" tunnukset siis toimivat tällä hetkellä moitteettomasti puhelimessa, internet selaimessa sekä jo mainitulla chromecastilla, muttei enää viihteen omalla ruutu sovelluksella. Asiakaspalvelija puhelimessa osasi jotenkin sanoa, et Elisan puolella olisi vika, mutten ole saanut päähän että mikä, kuitenkin boksi oma softansa. Pitääkö tämä jotenkin resetoida?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12
Täällä ohjeet boksin resetointiin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Mitä sinulla tapahtuu kun avaat boksilla Ruutu-sovelluksen?
Kiitos, sain tuon nyt toimimaan.