Taloudessamme oli aikaisemmin Elisa Viihde -palvelu käytössä. Palvelun myötä tuli tietenkin Kotiboksi (Huawei Kotiboksi HG635).
Nyt Elisa Viihde -palvelu on irtisanottu, ja kotiboksi valittaa "Yhteysvirhe. Yritä hetken kuluttua uudestaan. (400)" ja "Yhteysvirhe (undefined). Oletan, että tämä on siksi, että Kotiboksi yrittää saada yhteyttä Elisa Viihde -palvelun kanssa, jota tietenkään Elisan puolelta ei tule.
Yksi ratkaisu tähän on ottaa kotiboksi pois talouden langattomasta verkosta, jolloin virheilmoituksia ei tule. Pitäisimme mielellämme boksin verkossa esim. Yle Areenan ja Netflixin katsomisen takia.
Onko mahdollista joko meidän tai Elisan puolelta ohittaa tuo virheilmoitus ja siis pitää boksi verkossa ilman Viihde-pakettia ja virheilmoituksia?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi danitz0r
Katso alkuperäinen viesti