Vastattu

Tallenne katselu ei toimi ei saa yhteyttä

  • 28 November 2017
  • 15 kommenttia
  • 2711 katselukerrat

Kunniamerkki +1
Hei nyt viime aikoina on useaan otteeseen ollut elisa viihtees ongelmii jotta en pöe päässyt katselemaan tallenteita.Nytkin ilmoittaa palvelu ei ole juuri nyt saatavilla.Oon sammuttanu modeemin ja piuhoja ottanu irti ja laitellut takas (normaalisti tuo auttaa) ,mutta ei toimi.Asetuksissa Info ja diagnostiikka osiossa näyttää myös tällä hetkellä ei yhteyttä (vaikka aijemmin oli yhteys mutta silti katselu puoli ei toiminut).Minulla siis kaapeli valokuitu yhteys.Eniten minua huolettaa tuo jotta ongelma on toistunut viime aikoina useampaan otteeseen minulla.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sepi71 28 November 2017, 17:28

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

15 kommenttia

Kunniamerkki +1
Odotan tässä samalla elisan asiakaspalveluun chattiyhteyteen ,mutta tuntuu olevan ruuhkaa kun linjoilla roikkunut jo varmaa sen puolisen tuntii kohta ja edelleen ilmoittaa jotta asiakaspalvelijat kiireellisiä sinun vuorosi kohta 😛
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Kokeilepa palauttaa digiboksi tehdasasetuksiin. Se saattaa jeesata.

Yleistä ongelmaa Viihteessä ei ole, ainakaan kovin laajaa sellaista. Täällä tallenteet toimii moitteetta.

Toimiiko tallenteet elisaviihde.fi -sivustolla tai Elisa Viihde -mobiilisovelluksella?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17
Vika-asioissa on kyllä varmempi soittaa tai jättää sitten soittopyyntö häiriöpuolen porukalle. Toki jos haluat, tekeehän se chat tiimi sen puolestasi.
010 190 240
tai
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
oikean alareunan lomake
Kunniamerkki +1
Kokeilin niin toimii läppärillä katsottuna elisaviihde.fi sivustolla.Mistä tuolta pääsee tehdasasetuksiin?
Kunniamerkki +1
Ja tein siis asiakaspalveluun vikailmoituksen ongelmasta koneella.Mutta auttaako asiaan jos vastaus on lomakkeen lähettäessä palaamme asiaan viimestään viikon kuluessa 😛
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17
Kannattaa sitten soittaa vähän myöhemmin illasta ( kuuntelee sen tiedotteen niin yhdistyy sen perästä suoraan )
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Kokeilin niin toimii läppärillä katsottuna elisaviihde.fi sivustolla.Mistä tuolta pääsee tehdasasetuksiin?

Tehdasasetusten palautus onnistuu:
a) painamalla laitteen edessä / sivussa olevaa virta/reset painiketta viisi kertaa peräkkäin nopeassa tahdissa (N7700/7800)
b) mene digiboksin valikoissa asetuksiin -> lisäasetukset -> palauta tehdasasetukset.

Jos vika olisi Elisa Viihteen palvelimilla, eivät tallenteet todennäköisesti toimisi millään laitteella.
Kunniamerkki +1
Joo tehdasasetusten palautus toimi.Toivottavasti poisti tuon vian lopullisesti,kun tosiaan esiintynyt sama ongelma nyt useasti.
Käyttäjätaso 1
Samaa ongelmaa on ollut myös täällä. Vähän väliä ei saada palveluun yhteyttä. Muun muassa ei saa tallennuksia ajastettua. Ja ongelma esiintyy ajoittain.
Käyttäjätaso 2
Jep, sama ongelma jatkunut nyt noin 2 viikkoa. Yhteys pätkii, oli sitten langaton tai langallinen. Digiboksi buutattu ja resetoitu. Virtapiuhat revitty irti. Modeemi resetoitu. Nämä kaikki monta kertaa päivässä. Nettiyhteys toimii muilla laitteilla, mutta Elisa Viihde asetuksissa välillä yhdistetty ja välillä ei yhteyttä. Tallenteita ei pääse katsomaan, ilmoittaa välillä "tallenteiden katsominen vaatii internet yhteyden, ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen" tai "tallenteiden vapaata tilaa ei pystytä tarkistamaan, yritä myöhemmin uudelleen" tai kun menee kohtaan tallenteet niin jää vaan lataamaan sivua menemättä mihinkään tai sitten sivu jäätyy kokonaan paikoilleen. Käy myös niin että menee tallenteisiin, mutta näkyy vain musta ruutu tai ei mitään kansioita tai tallenteita tai jäätyy viimeistään siihen kun yrität painaa Katso. Onko boksissa vika? Jos on, mistä saa uuden?

" Katso millä vain missä vain"
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
kuukuna: Lisäätkö asiakasnumerosi profiiliisi ja kuittaat tänne kun olet sen tehnyt niin vilkaistaan tilannetta meidän suunnilta? 🙂
Käyttäjätaso 2
Nyt on asiakasnumero lisätty.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Nyt on asiakasnumero lisätty.
Kiitos 🙂 Laitoin tuosta nyt mittausten jälkeen ensimmäisenä uuden modeemin tulemaan, tuolla näkyi viitteitä siihen että voi olla orastavaa ongelmaa itsessään modeemissa. Digiboksi yleensä ensimmäinen joka alkaa oikuttelemaan häiriöistä, joten hyvä testata tämä ensin. Vaihda samalla johdot mitkä mukana tulee kun itse laitteen vaihdat ja nollaile digiboksi kertaalleen tuon jälkeen. Kuittaa tänne jos ongelma vielä jatkuu niin katsotaan sitten lisää 🙂
Käyttäjätaso 2
Hei kiitos! 🙂 Kokeillaan sillä, ja toivotaan että toimii.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +4
Jep, sama ongelma jatkunut nyt noin 2 viikkoa. Yhteys pätkii, oli sitten langaton tai langallinen. Digiboksi buutattu ja resetoitu. Virtapiuhat revitty irti. Modeemi resetoitu. Nämä kaikki monta kertaa päivässä. Nettiyhteys toimii muilla laitteilla, mutta Elisa Viihde asetuksissa välillä yhdistetty ja välillä ei yhteyttä. Tallenteita ei pääse katsomaan, ilmoittaa välillä "tallenteiden katsominen vaatii internet yhteyden, ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen" tai "tallenteiden vapaata tilaa ei pystytä tarkistamaan, yritä myöhemmin uudelleen" tai kun menee kohtaan tallenteet niin jää vaan lataamaan sivua menemättä mihinkään tai sitten sivu jäätyy kokonaan paikoilleen. Käy myös niin että menee tallenteisiin, mutta näkyy vain musta ruutu tai ei mitään kansioita tai tallenteita tai jäätyy viimeistään siihen kun yrität painaa Katso. Onko boksissa vika? Jos on, mistä saa uuden?

" Katso millä vain missä vain"

Jep, tätä vikaa on ollu jatkuvasti edellisen Viihteen toimintahäiriön jälkeen. Nettiyhteys tuntuu pelaavan, Viihde ei.