Vastattu

En pysty käyttämään Netflixiä Elisa-viihteen kautta

  • 13 June 2019
  • 5 kommenttia
  • 2276 katselukerrat

Tulee vaan teksti "Tarkistetaan sovellusta". Kaikki muut palvelut toimii, Areena, HBO, Ruutu ja MTV mutta Netflixiin ei pääse. Olen nollannut asetukset ja tyhjentänyt muistin ym. mutta en pääse edelleenkään Netflixiin. Onko vika väliaikainen ja korjaantuunko itsestään? Vai onko tuolle jotain tehtävissä? Netflix toimii tietokoneen ja puhelimen kautta mutta ei ole mahdollisuutta kytkeä kuvaa televisioon.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Vanillja 14 June 2019, 10:57

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Moikka @erno666 ja tervetuloa Omayhteisöön! ☺️

Tuplavarmistan vielä, että oliko kyseessä nyt siis Elisa Viihteen digiboksi?

Oletko alustanut digiboksille sisäisen muistin seuraavalla tavalla: Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset -> Lisäasetukset -> Alusta sisäinen muisti?

Ohjelmistopäivitykset voisi myös kokeilla tarkistella manuaalisesti irroittamalla digiboksin takaa virtajohdon ja tämän jälkeen painaa virtapainiketta pohjaan kunnes virtavalo alkaa vilkkua (n. 3sek.) tämän jälkeen samanaikaisesti kytke virtajohto takaisin paikoilleen.
Käyttäjätaso 1
Minulla sama ongelma; Neflix ei toimi televsiossa. Aiemmin toiminut ongelmitta. Ei auta sisäisen muistin alustus eikä muutkaan täällä esitetyt ohjeet.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Morjesta @Seeros

Ikävä kuulla ongelmista. Oletko myös kokeillut tehdä Viihteen digiboksille tehdasasetusten palautusta? 🙂
Käyttäjätaso 1
Otin virrat pois digiboxista ja ongelma ratkesi. Kiitos kaikista ohjeista.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Mahtava juttu että nyt toimii 🙂