Vastattu

Elisa päivitys kaapelitv-verkkoa 8.6. tänään


maksukanavat eivät tule näkyviin päivityksen jälkeen- antaa tilakoodiksi 6 (ei aktivoitu) ??

Tehdasasetusten haun jälkeen eivät maksukanavat näy vieläkään, tilakoodiksi muuttui 11. Mitä Elisa nyt tehdään ??

edit: on tämä outoa, nyt maksukanavista puuttuvat vielä kanavat VSport 264-267 !! Yksitellenkö nämä tulevat takaisin ?? Ja tilakoodi muuttui 6:ksi

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi rte 9 June 2021, 17:44

Katso alkuperäinen viesti

11 kommenttia

Käyttäjätaso 2

Sama juttu täällä. Maksukanavat eivät aktivoidu vieläkään. Onko parasta peruuttaa tilaukset ja odotella parempia aikoja?

Käyttäjätaso 2

Sain soiton teknisestä asiakaspalvelusta ja järjestelmässä oli virhe tiedoissani. Nyt kaikki muut toimivat paitsi Stingray Classica. Sitä tutkitaan parhaillaan ja ilmoitetaan, kun asia on  kunnossa.
Hyvin hoidettu.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Moi! Eilen 8.6. tosiaan tehtiin kaapeli-tv verkkopäivityksiä, jonka seurauksena osa kanavista vaihtoi kanavanippua. Valitettavasti tuo saattaa näkyä TV:n katsojalle niin, ettei jokin kanava näy hetkellisesti ollenkaan. Tämä korjautuu useimmiten kanavahaulla ja pienellä odottelulla. :slight_smile:  Oliko @Nellinea ongelma jo poistunut?

Käyttäjätaso 2

Omassa tapauksessani järjestelmässä oli tapahtunut muutoksia, jotka eivät enää ilman yhteydenottoani olisi korjaamatta avannut maksukanavia. Kortin laitenumero puuttui kanavakonfiguraatioista.  Yllätys oli, kun Elisa Mix M vaati kaikki kuusi valinnaiskanavaa. Aiemmin olin valinnut vain kolme. Siihen oli pakko lisätä toiset kolme, pienempi lisäys ei ollut mahdollista. Vaihtoa saa tehdä vain kerran kuukaudessa. No nyt toimii kuten pitää, ähellyksen jälkeen. Näistä tiedoista voi olla apua muillekin.

 

 

ei ole ongelma poistunut, kanavapaketeista osa näkyy, osa ei näy (esim C-moresta puuttuu kanavia, samoin Viasat-paketista) ??

 

Sain soiton teknisestä asiakaspalvelusta ja järjestelmässä oli virhe tiedoissani. Nyt kaikki muut toimivat paitsi Stingray Classica. Sitä tutkitaan parhaillaan ja ilmoitetaan, kun asia on  kunnossa.
Hyvin hoidettu.

kuinka osasivat soittaa sinulle ?

Käyttäjätaso 2

OmaElisassa on yhteydenotto mahdollista soittopyyntönä. Se toimii aina. Soitonajan voi varata. Ajat vaihtelevat ruuhkan mukaan. Minulle tuli iltaa seuraavana aamuna.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3

Soittoajan pystyy varaamaan myös osoitteessa elisa.fi/soittoaika :slight_smile:  @Nellinea :n tapauksessa uskoisin, että soittopyyntö vikapuolellemme olisi paras tapa edetä ongelman selvityksessä!

Käyttäjätaso 1

Ihmettelin, kun joitakin kanavia ei pystynyt katsomaan, mutta ymmärsin ELISAn taas tehneen ‘taikojaan’, ja taas ilmoittamatta siitä mitään. Miksi tällaisista muutoksista ei tule mitään ilmoitusta? Puhelinliittymiä kyllä osaatte markkinoida teksitiviestillä, mutta tällaisen tiedon jakaminen ei vaan onnistu.

 

Muuten, HeroHD kanavan EPG ei näy vieläkään...

Käyttäjätaso 2

Elisan kaapeli-TV-asiakkaana sain kyllä etukäteen sähköpostiviestin huoltotyöstä ja n. tunnin katkosta. Siinä oli lista kanavista, joihin asia saattaa vaikuttaa. kanavien uudelleenhaun piti korjata viat, mutta niin ei ihan kaikilla käynytkään. Ymmärsin aikaisemmissta kokemuksistani, että asiaan kannatti varautua vikatilanteissa ja hoitaa ne heti.
Seuraava suuri operaatio on elokuun lopussa. Koko kanavanumerointi uusitaan. Beware!

Soittoajan pystyy varaamaan myös osoitteessa elisa.fi/soittoaika :slight_smile:  @Nellinea :n tapauksessa uskoisin, että soittopyyntö vikapuolellemme olisi paras tapa edetä ongelman selvityksessä!

Kiitos, näin tehtiin ja nyt kaikki on kunnossa.

 

Osallistu keskusteluun